Ga naar inhoud

Verzekering


Ivo

Aanbevolen berichten

:huh: Ik lees ook net het verhaal over verzekeringen, hier mijn stand van zaken.

verzekerd bij interpolis beperkt casco, 20.0000km of minder trede 14 (75%) incl no claime garantie verzekerd bedrag

€ 39,238. schade inzitenden tot € 1.000.000 geen eigen risico

Mnd premie bij alles in 1 € 20.53

Lijkt me toch wel een axeptabel bedrag :m:

groet sijtse

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

:( Ik lees ook net het verhaal over verzekeringen, hier mijn stand van zaken.

verzekerd bij interpolis beperkt casco, 20.0000km of minder trede 14 (75%) incl no claime garantie verzekerd bedrag

€ 39,238. schade inzitenden tot € 1.000.000 geen eigen risico

Mnd premie bij alles in 1 € 20.53

Lijkt me toch wel een axeptabel bedrag :D

groet sijtse

Is je stofkapje ook verzekerd ?

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Is je stofkapje ook verzekerd ?

:thumbup: Nog even de voorwaarden doorgelezen Martin, en ik kan niet anders constateren dat het kapje is mee verzekerd.

nog prettige feestdagen :wave:

groet Sijtse

Link naar reactie
:smart: Nog even de voorwaarden doorgelezen Martin, en ik kan niet anders constateren dat het kapje is mee verzekerd.

nog prettige feestdagen :D

groet Sijtse

Die premie is haast niets! :D

Ik las laatst op internet dat interpolis (en misschien wel meerdere die dezelfde constructie voeren) een aardige cobra verstopt hebben onder het no-claim garantie verhaal. Je premie gaat bij die constructie niet achteruit, maar het aantal schadevrije jaren wel. Dat betekend dat als je wilt overstappen je toch flink achteruit gaat, of als je bij dezelfde verzekering je nog een deukje claimt je het dubbel voelt. Let daar dus op mocht je het nog niet gezien hebben.

Wij kregen laatst ook een offerte van interpolis en zelfs met korting van de bank waren ze niet goedkoper dat Centraal Beheer. Nu heeft mijn vrouw ook nog een mogelijkheid tot coll. verzekeren (Maxida voorheen Vendex) en dat ziet er niet slecht uit al moet de officiele offerte nog komen.

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.