Ga naar inhoud

Verzekering


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij vlodoende geitreseerden ga ik een paar voorbeelden laten uitreken. Dit wat schadevrije jaren en types aangaat.

Dus nog geen persoonlijke gegevens nodig.

C.g.u.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast Gast_Hugo

Hallo,

Wat is nu de stand van zaken mbt het gezamelijk inkopen van de verzekering? Ik ben ook wel geinteresserd!

Ik betaal nu 109 euro (!) all risk voor een z3 1.9 uit 1996 met ca. 65% (weet ik niet zeker) no-claim. Zo te lezen moet dat veel lager kunnen.

groeten,

Hugo :lmao:

Link naar reactie
Hallo,

Wat is nu de stand van zaken mbt het gezamelijk inkopen van de verzekering? Ik ben ook wel geinteresserd!

Ik betaal nu 109 euro (!) all risk voor een z3 1.9 uit 1996 met ca. 65% (weet ik niet zeker) no-claim. Zo te lezen moet dat veel lager kunnen.

groeten,

Hugo :)

Dat betaal ik all risk voor een M Coupe uit 99 met "minder korting"

Link naar reactie
Des te meer reden voor mij om over te stappen. Ivo, weet jij de stand van zaken betreffende de gezamelijke inkoop actie?

groet,

Hugo

Hugo,

Robbert trekt deze kar, ik weet hier verder niets van :)

Ivo

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 11 maanden later...
  • 1 jaar later...
hmmm.. dit klinkt alsof het ook is doodgebloed... :thumbup: Waar ken ik dat toch van... :wave:

Nee hoor, daar gaan we anderhalf jaar later na jou weer... :nono: En er loopt nóg zo'n draadje, op 't moment. :D

mmm dure verzekeringen ik betaal 46 euro wa casco, proteq
Link naar reactie
Ben ook zeer geintresseerd Ik rij een :thumbup: coupe en ben nog niet zo oud :schater:

Ben 27 en heb 55procent no claim korting.

Ben benieuwd of je iets kan betekenen voor mij.

Auto moet wel all risk verzekerd worden :cooltext:

Ik hoor het wel van je Robert alvast bedankt :sleepy:

Ik denk niet dat Robert dit nog leest na 1 1/2 jaar :schater::schater:

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.