Ga naar inhoud

Weer ellende met de winterbanden!!


pierrez101

Aanbevolen berichten

Denk vrijdagochtend ff snel de winterbanden laten monteren op de touring.

Niet naar de vertrouwde bandenman in D maar naar een grote firma dicht in de buurt Stom Stom :rolleyes:

Had me net mooie (bijna) nieuwe 18 inch 164M velgen gekocht maar daarbij moesten de RDC sensoren nog omgezet worden van mijn 17 inch 68M.

Lopen daar alleen maar jonge leerjongetjes rond, had dus al een slecht voorgevoel. Toen ik met de auto wegreed kon ik het niet goed zien omdat er allerlei smeer opzat en ik de werkkleren (lees; driedelig pak) aanhad, thuis ben ik me verrot geschrokken.

Wat een klunzen, zo'n beetje alle 68M velgen beschadigd en twee 164M beschadigd met het bandenijzer. :D :drank::drank:

Die 68M velgen kwam ook nog iemand ophalen gisteren die ik schadevrije velgen beloofd had, gelukkig met wat korting toch nog kunnen verkopen.

Net ff verhaal gaan halen: komt u maandag maar terug meneer dan is de grote baas er :m:

Zal wel weer de bekende smoes worden met van meneer dat hebben wij niet gedaan. Moet je ze dan werkelijk vantevoren de velgen laten inspecteren en bij de montage met de neus erop staan.......waar zijn de vakmannen van vroeger gebleven :angry:

FF maandag afwachten wat de grote baas zegt en anders de Rechtsbijstand eens opbellen.

Iemand nog tips?????

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zoals jij al zegt Pierre, zullen ze die smoes gebruiken dat die velgen al beschadigd waren toen je die banden liet vervangen. Kzou zeggen, laat je niet direkt afschepen en mocht je foto's van de velgen hebben dan kan je ze misschien gebruiken als bewijsmateriaal. En hopelijk is er veel volk want dit is natuurlijk geen goede reclame als er nen ontevreden klant ferm van zijnen neus aant maken is.

Een vriend van me heeft dit ook al meegemaakt en daar hebben ze dezelfde smoes gebruikt. Heeft pech gehad en heeft ook geen voet bij stuk gehouden. Dus geen oplossing en nog altijd beschadigde velgen.

Link naar reactie
Denk vrijdagochtend ff snel de winterbanden laten monteren op de touring.

Niet naar de vertrouwde bandenman in D maar naar een grote firma dicht in de buurt Stom Stom :rolleyes:

Had me net mooie (bijna) nieuwe 18 inch 164M velgen gekocht maar daarbij moesten de RDC sensoren nog omgezet worden van mijn 17 inch 68M.

Lopen daar alleen maar jonge leerjongetjes rond, had dus al een slecht voorgevoel. Toen ik met de auto wegreed kon ik het niet goed zien omdat er allerlei smeer opzat en ik de werkkleren (lees; driedelig pak) aanhad, thuis ben ik me verrot geschrokken.

Wat een klunzen, zo'n beetje alle 68M velgen beschadigd en twee 164M beschadigd met het bandenijzer. :D  :drank:  :drank:

Die 68M velgen kwam ook nog iemand ophalen gisteren die ik schadevrije velgen beloofd had, gelukkig met wat korting toch nog kunnen verkopen.

Net ff verhaal gaan halen: komt u maandag maar terug meneer dan is de grote baas er :m:

Zal wel weer de bekende smoes worden met van meneer dat hebben wij niet gedaan. Moet je ze dan werkelijk vantevoren de velgen laten inspecteren en bij de montage met de neus erop staan.......waar zijn de vakmannen van vroeger gebleven :angry: 

FF maandag afwachten wat de grote baas zegt en anders de Rechtsbijstand eens opbellen.

Iemand nog tips?????

devil.gif in de brand steken die tent flamethrower.gif

Link naar reactie

Verhaal komen halen in je ouwe kloffie, ongeschoren, ringetje in je oren en bandenlichter in je hand........kijken hoe snel je goed geholpen wordt :rolleyes:

Nee maar zonder gekheid, dit is mooi k@§t*n!! Bewijst eens te meer dat je erbij moet blijven.

Succes Pierre! :m:

Link naar reactie

klinkt heel bekend: ik moet van de leaseboer altijd naar een bekende snelfitter voor nieuwe banden.

't zijn over het algemeen gewoon eikels, al verschilt het per vestiging. Is voor mij een reden niet meer aan het winterbandenschema mee te doen, scheelt weer 2x per jaar ergernis qua velgen :lmao:

Privé ga ik met lichtmetaal (zelf niet met staal van de cuore :schater: ) NOOIT naar de snelfitters.

Geef mij maar Riedam, echte vaklui ;)

Link naar reactie
Dat is het 'm net: is geen snelfitter maar een zaak die al meer dan 50 jaar bestaat, dan denk je toch dat moet goed gaan ;)

:lmao:

hmmm, zoals je zegt: vakmanschap is blijkbaar moeilijk te vinden ;)

Link naar reactie
Dat is het 'm net: is geen snelfitter maar een zaak die al meer dan 50 jaar bestaat, dan denk je toch dat moet goed gaan ;)

:)

hmmm, zoals je zegt: vakmanschap is blijkbaar moeilijk te vinden :(

Blijkt eens te meer dat al de vooroordelen de grootste BS zijn -_-

Je moet het allemaal maar net slecht treffen als het allemaal mis gaat en je velgen beschadigd terugkomen :mellow:

Link naar reactie

Ik denk dat we met z'n allen even langs moeten... :mellow:

En bovendien dreigen met publicatie op internet zoals deze. (maar dan ook alle andere fora)

Heb ik ook eens gedaan (en dat vond ie niet leuk :schater: )

"En geen smoesjes, of wilde je vertellen dat NIEUWE velgen UITZICHZELF beschadigd raken? :) "

Link naar reactie

Mijn vertrouwen in de mensheid in het algemeen en de vakbedrijven in het bijzonder is weer een beetje hersteld.

Vandaag ff langs geweest bij de grote baas: aanbod gekregen om de schade nu voorlopig ff provisorisch te verhelpen met plaatselijk bijspuiten. Na de winter worden dan beide velgen in zijn geheel overgespoten. Erg coulant dus :rolleyes:

Link naar reactie
Mijn vertrouwen in de mensheid in het algemeen en de vakbedrijven in het bijzonder is weer een beetje hersteld.

Vandaag ff langs geweest bij de grote baas: aanbod gekregen om de schade nu voorlopig ff provisorisch te verhelpen met plaatselijk bijspuiten. Na de winter worden dan beide velgen in zijn geheel overgespoten. Erg coulant dus :blink:

Is wel coulant maar kost toch weer tijd en ergenis, maar ja waar mensen aan het werk zijn worden altijd fouten gemaakt :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.