Ga naar inhoud

Leer in je Z


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Ik ben , zoals wellicht bekend, op zoek naar meer leer in m'n Z.

Heb verschillende offertes laten maken in NL: vrij duur.

Nou belt er vandaag een jongen die van zijn beroep autobekleder is. Hij wil wel in z'n vrije tijd (buiten zijn baas om) aan zo'n klus beginnen. Nu wordt het natuurlijk goedkoper als we meerdere interieurs afnemen omdat hij dan maar 1 keer hoeft te tekenen.

Hij moet eerst een Z van binnen opmeten om een offerte te kunnen doen. Dit zal in het oosten van het land zijn. Ook is het goed om alvast te weten hoeveel mensen dit e.v. zouden willen om een groeps korting af te spreken.

Ik heb dus nu nog geen idee hoeveel het zou kosten.

Ik weet wel dat een normaal nederlands bedrijf hier wel 5000 euro voor vraagt

Chris kende een paar jongens die het in Polen lieten doen voor zo'n 1200 euro, door Poolse naaistertjes ofzo? (heb je daar nog iets van gevonden Chris?) De prijs zal er dus tussenin zitten, en hopelijk lager dan de helft, maar dan wel hollands vakwerk.

Maar... zijn er mensen die dit uberhaupt willen of ben ik de enige?

Het gaat dan om:

-volledig leren dashboard (dus ook het midden gedeelte)

-volledig leren deurpanelen (dus ook het onderste gedeelte)

-leren tunnelbak

-e.v. leren stoelen

-e.v. leren achterwand

Dit is uiteraard veel meer leer als er OEM vanuit BMW te krijgen was met de "erweiterte lederausstattung" En dus zeer exclusief.

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik heb er al een :rolleyes: en als die met leer overtrokken word vind ik dat helemaal fantastisch! Ik rook me verder een ongeluk maar NIET in mijn auto

Link naar reactie
Ik zoek nog een schakelpook lederen hoes in de kleur wallnut ( niet meer leverbaar bij de dealer) ;)

Hey..... gaat je verkoop van "de Witte" niet meer door? :lmao:

nee, wacht wel tot volgend voorjaar ;)

Link naar reactie
'k wil mijn middenconsole wel als:

MK1Leather02.jpg

jaaa ik ook wel ;)

Ik ook, ik ook, ik ook :lmao:

Dit is de enige optie die ik er nog in of op zou willen hebben.

Plus natuurlijk het gebruikelijke:

18"velgen, m-spiegels (buiten en binnen), luchtfilter, hardtop, een heleboel chromen dingetjes ... etc.... ;)

Pieter

Link naar reactie
ok, niemand dus... :huh:

maakt niet uit, verzin wel wat anders. ^_^

DJ, je zult begrijpen dat ik niet meedoe.

Ik neem het je niet kwalijk ;) Alles op z'n tijd denk ik he :D

Juist! Succes gewenst, DJ. Hoop dat het in orde komt.

Link naar reactie
Ik ben , zoals wellicht bekend, op zoek naar meer leer in m'n Z.

Heb verschillende offertes laten maken in NL: vrij duur.

Nou belt er vandaag een jongen die van zijn beroep autobekleder is. Hij wil wel in z'n vrije tijd (buiten zijn baas om) aan zo'n klus beginnen. Nu wordt het natuurlijk goedkoper als we meerdere interieurs afnemen omdat hij dan maar 1 keer hoeft te tekenen.

Hij moet eerst een Z van binnen opmeten om een offerte te kunnen doen. Dit zal in het oosten van het land zijn. Ook is het goed om alvast te weten hoeveel mensen dit e.v. zouden willen om een groeps korting af te spreken.

Ik heb dus nu nog geen idee hoeveel het zou kosten.

Ik weet wel dat een normaal nederlands bedrijf hier wel 5000 euro voor vraagt

Chris kende een paar jongens die het in Polen lieten doen voor zo'n 1200 euro, door Poolse naaistertjes ofzo? (heb je daar nog iets van gevonden Chris?) De prijs zal er dus tussenin zitten, en hopelijk lager dan de helft, maar dan wel hollands vakwerk.

Maar... zijn er mensen die dit uberhaupt willen of ben ik de enige?

Het gaat dan om:

-volledig leren dashboard (dus ook het midden gedeelte)

-volledig leren deurpanelen (dus ook het onderste gedeelte)

-leren tunnelbak

-e.v. leren stoelen

-e.v. leren achterwand

Dit is uiteraard veel meer leer als er OEM vanuit BMW te krijgen was met de "erweiterte lederausstattung" En dus zeer exclusief.

Awel ik ben al e hele tijd (zo'n 2 jaar) zwaar aant nadenken om deze stap te zetten omdat ik echt een volledig nieuw interieur wil en niet alleen de zetels maar echt alles, wil er dus graag wel wat meer over weten, en dit vooral op praktisch vlak want ik ben van limburg (België)......

Link naar reactie

Kijk dat bedoel ik mensen! :D

Het gaat er nu gewoon even om dat we weten waarover we praten. Nu is er nog geen oplossing, maar als die er straks is, moeten we gewoon weten hoeveel mensen mee willen doen i.v.m. de prijs.

Dus we staan nu op 3

Chris

DJL

Roadsterboyke

Dat betekent dat, mochten we het op deze manier doen, de tekenkosten al door 3 gaan ;)

Ik hoop trouwens dat die Polen te achterhalen zijn.... :( ;)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ik heb ze niet meer kunnen achterhalen, ook de MR2 club is namelijk druk aan het zoeken naar ze.

Als dat niet lukt ga ik zelf met mijn tweede dashbord en deurpanelen aan de slag, zoek er zelf het juiste leer bij en ga knutselen...... welke meneer heb je het anders over???

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.