Ga naar inhoud

softtop


Tobiastoeter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tja, probeer ik eens wat antwoord te hebben op al die vragen over het softtop gebeuren wordt je in de maling genomen, hou het wel lekker voor mezelf.

Net als met die binnenhemel, krijg gewoon geen respons zie ik ff verderop dat CXL het gaat doen, prima, als DJL hem wel vertrouwd. :sleepy:

Is btw geen kritiek op CXL hoor :drank:

Link naar reactie
Tja, probeer ik eens wat antwoord te hebben op al die vragen over het softtop gebeuren wordt je in de maling genomen, hou het wel lekker voor mezelf.

Net als met die binnenhemel, krijg gewoon geen respons zie ik ff verderop dat CXL het gaat doen, prima, als DJL hem wel vertrouwd. :sleepy:

Is btw geen kritiek op CXL hoor :drank:

Oei, toch een serieuze ondertoon. Ik kan me niet voorstellen dat dat opzet was Tobias. We waarderen al het initiatief hier. Het ene plannetje loopt net iets beter door dan het andere.

No worries!

Link naar reactie

woepsiedesie :sleepy:

ik wist niet dat je kwaad werd?

Tuurlijk geld dat softtop binnenhemel OOK VOOR JOU!!!! Jij gaat zo vaak met Chris om dat ik er vanuit ging dat jullie het samen wilden gaan doen ofzo. Sorry hoor als ik iets verkeerd gedaan heb ;) Ik ga al in de hoek staan.

Het spijt me zo....... :drank:

mawg-sorry.JPG

en tevens pardon :foto:

Link naar reactie

:drank: :sleepy: Dat van die binnenhemel had ik toch niet zo bedoeld hoor Tony.

Patroon laten maken voor iederen te gebruiken, was mijn idee.

Ik had gedacht dat er eerst een patroon van gemaakt diende te worden, voordat je er uberhaupt mee langs naai ateliers gaat.

Ik ken een goede coupeuse die heel goed is in het maken van patronen (voor niets, voor mij). Lijkt mij belangrijk als je met een kant en klare patroon naar een naai atelier kan gaan, maar als je het anders bedacht had, best hoor , no hard feelings :foto:

Als kosten als patroon tekenen er in verdisconteerd worden, dit zijn vaak toch wel een aanzienlijke percentage van de totale kosten, haak ik af.

Je haalt deze kosten er namelijk pas uit als er in grote volumes geproduceerd en verkocht gaan worden.

Link naar reactie

:fez: Misschien is dit een leuk adres ?

Nieuwe cabriokap nodig??????

Belt u eerst eens met C.J. Autobekleding V.O.F.

Wij leveren en monteren cabriokappen voor alle merken auto's tegen zeer scherpe prijzen in sonnenland en PVC. Mocht er voor uw klassieker geen kap meer te krijgen zijn, dan maken wij deze voor u op maat op de auto. Ook de liefhebber van USA-cars zijn bij ons van harte welkom.

U bespaart geld wanneer u ons belt. (gewoon doen)

C.J. Autobekleding V.O.F

Doejenburg 4a

4024 HE Eck en Wiel

0344-691860

06-11118614

Link naar reactie
Toch niet toevallig die cd-rom die ook op ebay wordt aangeboden? Lijkt mij reuze handig.  :foto:

Yep dezelfde B)

Kan ik een Kopie bij je bestellen, Tobias? :lol::blink:

Aad kwam jij niet uit de buurt van waddinxveen ? zit ik vlakbij kan ik er wel 1 meenemen ik ga ook naar oss :foto:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.