Ga naar inhoud

Wie gaan er nu slippen


joostvdl

Aanbevolen berichten

Heel nederland komt naar me meissie in een kort rokje kijken  :muur:

Ben al heel wat gewend. Heel nederland kon ook zien hoe Bastiaan Ragas d'r iedere avond op de bek pakte en hoe ze in alleen leren SM riempjes over het podium huppelde (3 musketiers)

Dat wou ze voor mij alleen mooi niet doen! :muur: Dus ik trek toch altijd weer aan het korste eind :lmao:

Dat laatste willen we dan weer niet weten. ;)

:schater::schater:

BTW, dat van die korste(n) of dat van het kortste eind?

Link naar reactie
  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

OokBijDeWeg, zoals gezegd, ik zal zaterdag wel een recensie geven hoe kort dat rokje was. (Ja Napoje, nu hebben we weer alle vrouwen weggejaagd) ;) :lmao:

:muur: heb ik dat ooit beweerd? :muur: maar ja... dit forum lijkt inderdaad wel op een turks koffiehuis. daar zie je ook nooit vrouwen.

Link naar reactie
OokBijDeWeg, zoals gezegd, ik zal zaterdag wel een recensie geven hoe kort dat rokje was. (Ja Napoje, nu hebben we weer alle vrouwen weggejaagd) B)  :lmao:

:o heb ik dat ooit beweerd? :muur: maar ja... dit forum lijkt inderdaad wel op een turks koffiehuis. daar zie je ook nooit vrouwen.

Sorry, het was Superduper ;) link.

Deeeeepest apologies :muur:

Link naar reactie
OokBijDeWeg, zoals gezegd, ik zal zaterdag wel een recensie geven hoe kort dat rokje was. (Ja Napoje, nu hebben we weer alle vrouwen weggejaagd) ;)  :lmao:

Anja is hier zéér regelmatig! Ik zag haar vandaag kijken bij het topic Nieuwe smilies. Tja, erg vrouwvriendelijk is dat topic niet, nee. Hopelijk komt ze nog terug... :muur:

Cora lijkt inderdaad van de aardbodem verdwenen, zoals Chris ook al zei. :muur:

Link naar reactie

Ik kan me niet voorstellen dat dat met ons te maken heeft, maar met tijdelijke andere interesses gedurende de winter. De meeste vrouwen die uberhaupt op een forum voor auto's komen zullen een iets dikkere olifantenhuid hebben dan de meeste andere vrouwen :lmao: en bovendien meer gewend

Link naar reactie
Oke ik ben opgeven.

Joost:

ik had een interessante discussie met het dametje aan de telefoon (Marije Maaskant) over of we nu beter op winter of zomerbanden konden komen.

Toen bedacht ik:

als 1 van ons nou op winter en de ander op zomerbanden wil komen. dan kunnen we het verschil zien en voelen! Aangezien we identieke auto's hebben is dat een erg leuke test. Als Chris nou een mooi filmpje maakt, hebben we gelijk leuk leer materiaal voor op het forum, om die discussie te illustreren. Ik kreeg de indruk dat mevr Maaskant ook wel geinteresserd is in zo'n test B) Ze vond het iig een heel goed idee!

Ervan uit gaande dat jij nu op winterbanden rijdt: ik wil ze wel wisselen. Ze liggen in de schuur en ik moet ze waarschijnlijk toch zo snel mogelijk oprijden, want het lijkt erop dat ik nieuwe velgen ga krijgen :rolleyes:

Ik heb geen winterbanden. Ik rij dus op de zomerbanden....

Link naar reactie

Excuse me als ik uit dit topic niet helemaal meer de juiste info kan halen, maar heb jij je nu ook voor de 6e opgegeven DJL?? Er zijn namelijk nog steeds 3 plaatsen beschikbaar, en die staan er al van voór je post...

Ik heb er nu winterbanden onderliggen, maar wil denk ik wel weer even terug naar mijn zomerbanden voor het gevoel. Mits het weer het natuurlijk toelaat. Mijn zomersloffen zijn al een beetje aan vervanging toe, dus ik kan daar uitgebreid mee doen wat ik wil..

Link naar reactie
Excuse me als ik uit dit topic niet helemaal meer de juiste info kan halen, maar heb jij je nu ook voor de 6e opgegeven DJL?? Er zijn namelijk nog steeds 3 plaatsen beschikbaar, en die staan er al van voór je post...

Ik heb er nu winterbanden onderliggen, maar wil denk ik wel weer even terug naar mijn zomerbanden voor het gevoel. Mits het weer het natuurlijk toelaat. Mijn zomersloffen zijn al een beetje aan vervanging toe, dus ik kan daar uitgebreid mee doen wat ik wil..

Ik doe idd mee de 6e. Ik heb het er uitgebreid over gehad met die dame en ze had het nog even nagevraagd aan d'r vader (Paul Maaskant): je kon het beste op de winterbanden komen.

Maar ze vond het ook wel een goed idee om juist de verschillen te testen. Nou is jouw 3 liter niet echt precies het zelfde en Joost staat toch al op zomerbanden dus dat is misschien een mooie vergelijking met die van mij -_-

Chris: kwam je nog filmen? Dan moeten we dat n.l. ff melden

Echt slijten zullen de banden niet met die epoxybanen hoor.

Link naar reactie
doe je wel voorzichtig dan? met dit weer is dat wel een beetje gevaarlijk hoor!  ;)

Ik neem de opel vectra van de vriendin mee met dit weer. Ik ga niet het risico lopen ergens tegenaan te glippen. Gelukkig hoef ik nu weinig weg dus dat scheelt weer.

Aangezien ik geen winterbanden heb oefen ik de 6e ook gewoon op de zomerbanden. Daar rijd ik toch het meeste mee.

Link naar reactie
Oke ik ben opgeven.

Joost:

ik had een interessante discussie met het dametje aan de telefoon (Marije Maaskant) over of we nu beter op winter of zomerbanden konden komen.

Toen bedacht ik:

als 1 van ons nou op winter en de ander op zomerbanden wil komen. dan kunnen we het verschil zien en voelen! Aangezien we identieke auto's hebben is dat een erg leuke test. Als Chris nou een mooi filmpje maakt, hebben we gelijk leuk leer materiaal voor op het forum, om die discussie te illustreren. Ik kreeg de indruk dat mevr Maaskant ook wel geinteresserd is in zo'n test :D Ze vond het iig een heel goed idee!

Ervan uit gaande dat jij nu op winterbanden rijdt: ik wil ze wel wisselen. Ze liggen in de schuur en ik moet ze waarschijnlijk toch zo snel mogelijk oprijden, want het lijkt erop dat ik nieuwe velgen ga krijgen :rolleyes:

Goed, ik ben er de 6-e bij en maak wel wat opnames ;)

What time??????

Link naar reactie
Oke ik ben opgeven.

Joost:

ik had een interessante discussie met het dametje aan de telefoon (Marije Maaskant) over of we nu beter op winter of zomerbanden konden komen.

Toen bedacht ik:

als 1 van ons nou op winter en de ander op zomerbanden wil komen. dan kunnen we het verschil zien en voelen! Aangezien we identieke auto's hebben is dat een erg leuke test. Als Chris nou een mooi filmpje maakt, hebben we gelijk leuk leer materiaal voor op het forum, om die discussie te illustreren. Ik kreeg de indruk dat mevr Maaskant ook wel geinteresserd is in zo'n test  ^_^ Ze vond het iig een heel goed idee!

Ervan uit gaande dat jij nu op winterbanden rijdt: ik wil ze wel wisselen. Ze liggen in de schuur en ik moet ze waarschijnlijk toch zo snel mogelijk oprijden, want het lijkt erop dat ik nieuwe velgen ga krijgen  ^_^

Goed, ik ben er de 6-e bij en maak wel wat opnames ;)

What time??????

De cursus begint om 9:00 :D

Maar de eerste onderdelen zijn theorie. Helaas is in het schema geen tijd gegeven wanneer de praktijk onderdelen beginnen. Zou ik even achterheen kunnen bellen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.