Ga naar inhoud

Wie gaan er nu slippen


joostvdl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 73
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oke ik ben opgeven.

Joost:

ik had een interessante discussie met het dametje aan de telefoon (Marije Maaskant) over of we nu beter op winter of zomerbanden konden komen.

Toen bedacht ik:

als 1 van ons nou op winter en de ander op zomerbanden wil komen. dan kunnen we het verschil zien en voelen! Aangezien we identieke auto's hebben is dat een erg leuke test. Als Chris nou een mooi filmpje maakt, hebben we gelijk leuk leer materiaal voor op het forum, om die discussie te illustreren. Ik kreeg de indruk dat mevr Maaskant ook wel geinteresserd is in zo'n test :D Ze vond het iig een heel goed idee!

Ervan uit gaande dat jij nu op winterbanden rijdt: ik wil ze wel wisselen. Ze liggen in de schuur en ik moet ze waarschijnlijk toch zo snel mogelijk oprijden, want het lijkt erop dat ik nieuwe velgen ga krijgen :m:

Link naar reactie
Slipcursus met eigen auto dus??? ;)

inderdaad! fijn!

Wat heb ik er nou aan om met een voorwiel-aangedreven auto te leren (anti)slippen?

Ik wil juist weten hoe MIJN auto zich gedraagt. En wat ik MIJN auto moet doen...

Dat beetje slijtage van die epoxybanen kan er dan wel bij. Bovendien is je auto verzekerd op de baan.

Link naar reactie
OK, OK, 'k wist niet dat je kwaad werd. ;) Wilde het alleen maar weten... ;)

wees gerust Rob, je kent me ;) ben niet kwaad, maar discusieer wat heftig ;)

Weet ik toch! Moet ik nu voor de derde keer zeggen dat je een goed jong bent? ;)

Link naar reactie
OK, OK, 'k wist niet dat je kwaad werd. ;) Wilde het alleen maar weten... ;)

wees gerust Rob, je kent me ;) ben niet kwaad, maar discusieer wat heftig ^_^

Weet ik toch! Moet ik nu voor de derde keer zeggen dat je een goed jong bent? ;)

misschien bloeit er dan wel iets moois op ;)

;) ;)

wat een gezellige boel toch altijd hier :D

in goed nederlands betekent dit volgens mij iets heel enstigsw DJL

ja, ze denken dat ik het toch nooit zal leren..... :muur: Dus ze willen me niet meer hebben ;)

Link naar reactie
Gelukkig, ik was al helemaal aan het panieken joh. Wat moest Eva daar wel niet van zeggen?? ;)

Die heeft het veel te druk met de show en dat andere....

Ik heb 'm trouwens gezien inmiddels (de premiere) en het is best een prima show! Goede resensies gehad ook in Parool en NRC. Dus als je een beetje van dans, licht vermaak en een lekkerwijf met kort rokje houdt, dan kan je lol op. ;)

maareh, dat ff ;)

Link naar reactie

Heel nederland komt naar me meissie in een kort rokje kijken ;)

Ben al heel wat gewend. Heel nederland kon ook zien hoe Bastiaan Ragas d'r iedere avond op de bek pakte en hoe ze in alleen leren SM riempjes over het podium huppelde (3 musketiers)

Dat wou ze voor mij alleen mooi niet doen! ;) Dus ik trek toch altijd weer aan het korste eind ;)

Link naar reactie
Heel nederland komt naar me meissie in een kort rokje kijken ;)

Ben al heel wat gewend. Heel nederland kon ook zien hoe Bastiaan Ragas d'r iedere avond op de bek pakte en hoe ze in alleen leren SM riempjes over het podium huppelde (3 musketiers)

Dat wou ze voor mij alleen mooi niet doen! ;) Dus ik trek toch altijd weer aan het korste eind ;)

Dat laatste willen we dan weer niet weten. ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.