Ga naar inhoud

Ekris


mark

Aanbevolen berichten

Zelf kom ik altijd bij Maaral in Alkmaar. Leuke mensen daar altijd tijd voor een praatje. Verder wordt ik daar perfect geholpen.

Bij Cabrio care in Naarden waren wat gebreken gevonden aan mijn softtop. Daar onze ZZZ nog in de huisselectie (garantie) zit en gekocht is bij BMW Denhaag, contact gezocht. Afgelopen donderdag en vrijdag ben ik de auto kwijt geweest, ik heb hem inmiddels tip top in orde weer terug.

* Beide raamrubbers vervangen

* 2 koordjes in softtop vervangen

* Ramen opnieuw afgesteld

* gaatjes in deur, afvoervocht door geprikt.

* Achterste steun softtop zat niet goed en daaronder was de stof gevouwen en zat niet goed. Dit zit nu weer keurig.

Zo bij Maaral wordt ik altijd keurig geholpen, maar over BMW denhaag ben ik ook te spreken.

Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Coupe van Wilko bij van Dael gekocht, op service etc. niets aan te merken boekje met stempels dus kan bijna niet "gespeeld" zijn.

Wel geinig, we gaan zelf ook naar Maaral in Alkmaar.

Geen dealer/garage in Schagen.

Anne

Link naar reactie
Heb goeie ervaring met mijn E39 bij Ad Smelt in Gooi. Ik praat echter beter met de jongens van de werkplaats dan de strops. Ze hebben het alleen ontzettend druk met veel wachttijden. Mijn ervaring met de Z3 zal ik tzt ook posten. Maar roodkapje schijnt onovertroffen te zijn.

Ik had goeie ervaring met ad smelt. Heb mijn e39 naar smelt gebracht voor een inspection en 2 remschijven voorop. Werd ik vanmiddag gebeld met de mededeling dat ie klaar was, dat het 660 euri kost en of ik wel contant wou betalen vooraf. Geen probleem want geld kost het toch. Ben met vriend er naar toe geweest en wat blijkt achteraf? Wel schijven maar geen blokken vervangen! Toen ik vroeg hoe ze dit gingen oplossen zeiden ze dat er tegen sluitingstijd geen "stropdas" meer aanwezig was die een beslissing kon nemen. Ze gaven wel toe dat ze een fout hadden gemaakt en dat kwam omdat een monteur weg ging. Heb ik weer. Bleek dat de filter was vervangen maar de troep aan bladeren onder het filter lag er nog steeds en uiteraard had ik wel eerst betaalt en pas later de problemen geconstateerd. Ik hou julie op de hoogte of ze dit netjes ganaoplossen. Had ik die schijven en blokken nou maar bij ruud laten vervangen, dan was het goed geweest. Dat krijg je als je onder de indruk bent van zo'n STEALER :guitar:

Link naar reactie
Ik had goeie ervaring met ad smelt. Heb mijn e39 naar smelt gebracht voor een inspection en 2 remschijven voorop. Werd ik vanmiddag gebeld met de mededeling dat ie klaar was, dat het 660 euri kost en of ik wel contant wou betalen vooraf. Geen probleem want geld kost het toch. Ben met vriend er naar toe geweest en wat blijkt achteraf? Wel schijven maar geen blokken vervangen! Toen ik vroeg hoe ze dit gingen oplossen zeiden ze dat er tegen sluitingstijd geen "stropdas" meer aanwezig was die een beslissing kon nemen. Ze gaven wel toe dat ze een fout hadden gemaakt en dat kwam omdat een monteur weg ging. Heb ik weer. Bleek dat de filter was vervangen maar de troep aan bladeren onder het filter lag er nog steeds en uiteraard had ik wel eerst betaalt en pas later de problemen geconstateerd. Ik hou julie op de hoogte of ze dit netjes ganaoplossen. Had ik die schijven en blokken nou maar bij ruud laten vervangen, dan was het goed geweest. Dat krijg je als je onder de indruk bent van zo'n STEALER :banaan:

Tja..., ze werken er zelf aan mee dat je niet meer terugkomt bij zo'n zaak. :guitar:

Link naar reactie
Allemaal weer niet zo mooi, ben benieuwd hoe het afloopt :muur:

En nu ga ik :guitar: :banaan:

Leander en chris ik zie jullie zometeen, hoe laat komen jullie trouwens ??

11 uur zijn richard en ik er ongeveer maar dan moet ik wel direct mijn bedje in. Is wel een eind rijden, maar ja dan gebeurt het werk tenminste goed. Ik ben nog niet klaar met die stealer!

Tot straks :drank:

Link naar reactie
I don't want to say: "I told you so" :rolleyes: -_-

Dus???............ Big Red?......... ook naar de stealer????? of toch maar naar het ons wel bekende adres? :schater::schater:

Ik wist dat je dat ging zeggen pa (van de big red)

Ik had dat gozertje bijna over de balie getrokken. :rant:

Ik moet hard werken voor mijn centjes (kijk hoe laat het nou is als zelfstandig ondernemer) en ik doe het graag maar ik ben geen filantroop. Zeker niet van zo'n wentelteefje, verschrikkelijk gewoon. Ben nog boos. Afijn, daar schiet je allemaal niets mee op, morgen (dadelijk) lekker in the big red rijden! :lmao:

Link naar reactie

Forget it............. is het allemaal niet waard joh.

:rolleyes: laat dit een wijze les voor je zijn mien jong :rant:

Morgen lekker in de ZzZ naar Roodkapje, ik ben er ook , camera mee.

Roodkapje, ik ben er wat vroeger, zo rond 9:00/ 9:30, voor de koffie.

Link naar reactie
Morgen lekker in de ZzZ naar Roodkapje, ik ben er ook , camera mee.

Roodkapje, ik ben er wat vroeger, zo rond 9:00/ 9:30, voor de koffie.

Ze komen pas donderdag 23/3 Ruud. Zie de datum van schrijven. :rolleyes::rant: :lmao:

Link naar reactie

Volgende week woensdag ben ik aan de beurt bij Ruud.

Ik kom dan netjes op tijd hoor Ruud, zal ook op tijd naar bed gaan de avond ervoor :fiew:

Hij kan trouwens inclusief APK want hij staat sinds 11-05 op kenteken.

Link naar reactie
Volgende week woensdag ben ik aan de beurt bij Ruud.

Ik kom dan netjes op tijd hoor Ruud, zal ook op tijd naar bed gaan de avond ervoor ;)

Hij kan trouwens inclusief APK want hij staat sinds 11-05 op kenteken.

JA

Wij zijn ook eindelijke gearriveerd bij Ruud. Sorry dat we laat waren Ruud.

Ben hartstikke blij met het goede werk en alle zaken die je aan de auto voor ons heb gerepareerd. Hij rijdt perfect! Een genot.

Ik heb hieronder een foto (denk ik, ff kijken of het me lukt) van The Red. Eindelijk ook op de brug bij Roodkapje! Je was er helemaal op gekleed Ruud! Tevens mijn complimenten voor je werkplaats, ik heb nog nooit zo'n keurige werkplaats gezien! En ook nog bedankt voor alle goede uitleg.

Zodra je meer weet van de binnen bekleding hemel hou ik me aanbevolen.

Enne volgende keer hoop ik het goede voorbeeld van Goede Engel Edwin te kunnen volgen en op tijd te zijn. Aan de Red zal het niet liggen!

Nogmaal heel erg bedankt en graag tot volgende keer!

Link naar reactie
Tja, 't is ánders... :m:

Ik snik met je mee Chris, maar niet te lang want die zwarte kap staat zo goed tegenover het rode en komt zo sterk weer terug in de zwarte banden. Een plaatje voor mij. Maar de hardtop blijft rood, dat is een geheel. Bedankt voor de goede zorgen voor de Red Chris, ik vind het geweldig hoe je jouw auto aan mij hebt overgedragen. Dat geeft mij extra veel auto plezier. Nogmaals harsttikke bedankt. ;)

Graag tot snel!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.