Ga naar inhoud

Ekris


mark

Aanbevolen berichten

Toen ik een paar weken geleden de krukassensor liet vervangen bij Ekris[waar m'n Z3 tot nu toe in onderhoud was] zeiden tot mijn verbazing dat het co gehalte te hoog was en dat de katalysator hoogstwaarschijnlijk vervangen moest worden[die is 3jr. geleden al vervangen].

Gisteren voor een second opinion+apk naar een andere garage gegaan en wat blijkt:co+kat. zijn prima!

Ik had voorgaande jaren ook steeds al het gevoel dat me een poot werd uitgedraaid [michelin €250 per stuk bijv.] en nu ben ik het vertrouwen grotendeels kwijt [er zijn nog meer dingetjes die ik nu niet zal noemen].

Zijn er meer die dergelijke ervaringen hebben met dealers of zoals sommigen het noemen:stealers? :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik laat mijn auto gewoon onderhouden door een goede bovag garage à 42 € per uur maar voor sommige dingetjes moet ik naar Maaral zaanstad en daar ben ik wel content mee. Zeuren nooit als je alleen onderdelen wil, resetten enzo doen ze gratis terwijl ik niet eens echt klant ben. Wil er wel een grote beurt laten doen dus ff afwachten maar.

Link naar reactie

Het is idd wel zinvol ervaringen met dealers te posten. Niet alleen weet je dan waar je heen moet als je een keer WEL naar de dealer moet. Ook belangrijk is dat dealers, denk ik, snel genoeg door hebben dat ze worden vergeleken met elkaar. Althans dat zou moeten..... ;)

Ik krijg van BMW Amsterdam niet de indruk dat ze heel erg van wanten weten (over de telefoon) maar ben er verder nog nooit geweest.

Van der Plas heb ik ook niet een onwijs hoge dunk van. Zowel niet in Heemstede als in Alphen. Komen op mij ook erg onverschillig over.

Link naar reactie
Hele goed ervaringen met stealer Maaral in Zaanstad.

Goeie service, goeie parts balie.

waar... maar maaral beverwijk heb ik geen hoge pet op. kwam er een tijd geleden om te informeren naar een hardtop. verkoper zat eindeloos te bellen, en toen ie het niet zo een twee drie kon vinden in de etk kreeg ik een visitekaartje van een partsmanager zovan: zoek het zelf effe lekker uit. dat heb ik dan ook gedaan maar niet bij hem ;)

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Hele goed ervaringen met stealer Maaral in Zaanstad.

Goeie service, goeie parts balie.

waar... maar maaral beverwijk heb ik geen hoge pet op. kwam er een tijd geleden om te informeren naar een hardtop. verkoper zat eindeloos te bellen, en toen ie het niet zo een twee drie kon vinden in de etk kreeg ik een visitekaartje van een partsmanager zovan: zoek het zelf effe lekker uit. dat heb ik dan ook gedaan maar niet bij hem :rolleyes:

Heb goeie ervaring met mijn E39 bij Ad Smelt in Gooi. Ik praat echter beter met de jongens van de werkplaats dan de strops. Ze hebben het alleen ontzettend druk met veel wachttijden. Mijn ervaring met de Z3 zal ik tzt ook posten. Maar roodkapje schijnt onovertroffen te zijn.

Link naar reactie

Roodkapje is een prima adres voor de ZzZ......... en ach stealers tja wat zal ik er van zeggen......... het dealer stempeltje is al te regelen via ebay zelfs, dus dat is ook niet altijd te vertrouwen.

Ik heb trouwens meer horror stories gehoord van stealers dan van zelfstandige garages :foto: Dus wat mij betreft..... leve de onafhankelijke garage!! :rolleyes:

Link naar reactie
Roodkapje is een prima adres voor de ZzZ......... en ach stealers tja wat zal ik er van zeggen......... het dealer stempeltje is al te regelen via ebay zelfs, dus dat is ook niet altijd te vertrouwen.

Ik heb trouwens meer horror stories gehoord van stealers dan van zelfstandige garages :foto: Dus wat mij betreft..... leve de onafhankelijke garage!! :rolleyes:

Kom net bij Ruud vandaan. Van alles laten doen, waaronder wat bewerkelijke klussen. Roodkapje is zéér aan te bevelen!! Bedankt weer, Ruud! :o

Link naar reactie
Roodkapje is een prima adres voor de ZzZ......... en ach stealers tja wat zal ik er van zeggen......... het dealer stempeltje is al te regelen via ebay zelfs, dus dat is ook niet altijd te vertrouwen.

Ik heb trouwens meer horror stories gehoord van stealers dan van zelfstandige garages :o  Dus wat mij betreft..... leve de onafhankelijke garage!! :rolleyes:

Kom net bij Ruud vandaan. Van alles laten doen, waaronder wat bewerkelijke klussen. Roodkapje is zéér aan te bevelen!! Bedankt weer, Ruud! <_<

Net bij Ruud vandaan??? <_< latertje Rob.... gezellige dag weer gehad zeker :foto:

Link naar reactie

Was toppie! Ruud moest er knap tegenaan. Wat minder lastige en wél lastige klussen, waaronder nieuwe querlenkers en het verplaatsen van de navi-compu. Patrick kwam ook nog langs voor zijn Dunlops.

Link naar reactie
Weer veilig thuisgekomen rob, snel gedaan trouwens.

Hoest nu met spoorvoorming ??

Niets van spoorvorming gemerkt. Of de A1 is sinds vanmorgen nieuw aangelegd, of de nieuwe rubbers doen hun werk. Stuurt strakker dan vanmorgen! :rolleyes:

Link naar reactie
Weer veilig thuisgekomen rob, snel gedaan trouwens.

Hoest nu met spoorvoorming ??

Niets van spoorvorming gemerkt. Of de A1 is sinds vanmorgen nieuw aangelegd, of de nieuwe rubbers doen hun werk. Stuurt strakker dan vanmorgen! :foto:

Ok, blij te horen dat het effect heeft, kan ook niet anders met de nieuwe :rolleyes: rubbers :o

Link naar reactie
Hele goed ervaringen met stealer Maaral in Zaanstad.

Goeie service, goeie parts balie.

waar... maar maaral beverwijk heb ik geen hoge pet op. kwam er een tijd geleden om te informeren naar een hardtop. verkoper zat eindeloos te bellen, en toen ie het niet zo een twee drie kon vinden in de etk kreeg ik een visitekaartje van een partsmanager zovan: zoek het zelf effe lekker uit. dat heb ik dan ook gedaan maar niet bij hem :banaan:

Heb goeie ervaring met mijn E39 bij Ad Smelt in Gooi. Ik praat echter beter met de jongens van de werkplaats dan de strops. Ze hebben het alleen ontzettend druk met veel wachttijden. Mijn ervaring met de Z3 zal ik tzt ook posten. Maar roodkapje schijnt onovertroffen te zijn.

Wie is deze gast ? Leander ?

Link naar reactie
Hele goed ervaringen met stealer Maaral in Zaanstad.

Goeie service, goeie parts balie.

waar... maar maaral beverwijk heb ik geen hoge pet op. kwam er een tijd geleden om te informeren naar een hardtop. verkoper zat eindeloos te bellen, en toen ie het niet zo een twee drie kon vinden in de etk kreeg ik een visitekaartje van een partsmanager zovan: zoek het zelf effe lekker uit. dat heb ik dan ook gedaan maar niet bij hem ;)

Heb goeie ervaring met mijn E39 bij Ad Smelt in Gooi. Ik praat echter beter met de jongens van de werkplaats dan de strops. Ze hebben het alleen ontzettend druk met veel wachttijden. Mijn ervaring met de Z3 zal ik tzt ook posten. Maar roodkapje schijnt onovertroffen te zijn.

Wie is deze gast ? Leander ?

Klopt Ruud,

vanaf me laptop ziet ie mij als gast. waarschijnlijk cookies verhaal.

ik zie je donderdag. kan ik eindelijk ook op de brug bij roodkapje.

hoor ik er ook een beetje bij he.

:)

Link naar reactie
Ff tikkie terug.

Goede ervaring met van Dael in Stramproy

Anne

20 jaar geleden hadden mijn ouders daar hun auto ingerolen met 2 ton op de teller bij hun. Ff later stond ie met 1 ton op de teller te koop! :huh: Ik vond dat zo oneerlijk, vandaar dat ik dat waarschijnlijk nog weet. Toen was ik nog jong en naief. Ik heb met hun zoon op school gezeten en misschien is de betrouwbaarheid toegenomen. Moest dit toch ff kwijt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.