Ga naar inhoud

Welke Velgen moet DJL onder z'n Z hangen?


DJLeonardo

welke zijn het mooist  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. welke zijn het mooist

    • De Snitzels (van Pierre)
      11
    • Rial Daytona
      11


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp niet zo goed waarom die fraaie ZZZtjes er een paar maanden per jaar minder fraai moeten uitzien. Er zijn toch ook móóie velgen met winterbanden te koop? ;) Of speelt soms mee dat het héél duidelijk moet zijn dat er winterbanden op zitten? :D

Link naar reactie

Maakt me niet zoveel uit......... vind het zelfs wel grappig......... en in geval van een slippartij tegen een stoep vind ik het voor een stalen velg niet zo erg als met een fraaie velg.

9 van de 10 keer kan je namelijk de velg weggooien, vorige winter gehad met de Saab :D

Is een leasebak dus dat vond ik niet zo heel erg ;)

Link naar reactie

...en bovendien heb ik al geen geld voor mooie velgen voor m'n zomerbanden. Laat staan ook nog dure velgen voor m'n winterbanden. En niet te vergeten: Wat denk je dat de winterbanden kosten als je ze op een mooie 17" of 18" legt (afgezien van het feit dat het niet zo goed is voor je grip) Die zijn dan net zo duur als je zomerbanden! katjing dus...

15" winterbandjes 100 euro 't stuk. Vier 2e hands BMW LM velgjes voor 100 euri d'r bij. Voor 500 klaar, prima!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.