Ga naar inhoud

Welke Velgen moet DJL onder z'n Z hangen?


DJLeonardo

welke zijn het mooist  

30 leden hebben gestemd

  1. 1. welke zijn het mooist

    • De Snitzels (van Pierre)
      11
    • Rial Daytona
      11


Aanbevolen berichten

  • Reacties 156
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

IMO tonen de Rials op een wagen een beetje klein omdat de spaakjes niet tot aan de velgrand doorlopen.

Ik heb ze zelf lang overwogen, totdat ik ze op een Z4 zag staan en vielen toen serieus tegen... IMHO

270505%20(34).JPG

deze zijn 18x8.5 en 18x9.5

Link naar reactie
IMO tonen de Rials op een wagen een beetje klein omdat de spaakjes niet tot aan de velgrand doorlopen.

De schnitzels ook niet... daarom vind ik die zonder schroeven ook mooier

BMW%20z4.jpg

Link naar reactie
Dat is toch deze hé? Vind ik helemaal geweldig op de Z4. :lol:

SignaturNew.jpg

Terug naar die van DJL, de Schniterz hebben een wat sportievere uitstraling IMO.

Nee past totaal niet bij het z4 design.... Meer voor een wat klassiekere auto

no.gifno.gifno.gif

Link naar reactie

Ik heb mijn 5 cent ook gegeven en ben het helemaal met Ivo eens ass.png (hoe diep zit ik??)

Nee zereneus, Schnitzels zijn veel beter.

p.s. Ivo, zorg je er wel ff voor dat de poll een beetje gelijk blijft zodat hij uiteindelijk gewoon zelf mot kiezen??

Auf wiederSCHNITZEL

Link naar reactie
Dat is toch deze hé? Vind ik helemaal geweldig op de Z4. :lol:

SignaturNew.jpg

Terug naar die van DJL, de Schniterz hebben een wat sportievere uitstraling IMO.

ja,

en dat is de photoshop versie die Jens van z'n Z4 gemaakt heeft! In real live zijn ze een maatje kleiner!

Heeft ze dan ook verkocht ten gunste van Carline velgen.

Link naar reactie

Als je voor meerdelig gaat moet je ook eens kijken bij HRE wheels. Persoonlijk vind ik de Competition-lijn en de 540 R lijn ontzettend mooi. Vooral met het hart in een donkerdere kleur. Moet wel bij de kleur van je auto staan. Van prijzen geen idee, maar volgens mij wel redelijk duur.

Site is www.hrewheels.com

Link naar reactie

Ja ook mooi.

540R_lrg_s.jpg

Maar Napoje, ik ga dus voor de 18" en wat je nu gedaan hebt is 17" he?

Het liefst wil ik niet verlagen en dan dus een iets groter totaal, zodat de wielkasten beter gevuld zijn. Kost me iets vermogen (5 of 6 procent grotere afrolomvang) maar ik ga 'm toch nog tunen. De versnellingen komen iets hoger en m'n km-teller klopt ook beter (die wijst nu iets van 3 of 4 % teveel aan)

Kan je in die plaatjes de wielen iets groter maken?

edit:

HOLY COW! :lol: Zijn die prijzen per stuk? HRE

aangepast door DJLeonardo
Link naar reactie
IMO tonen de Rials op een wagen een beetje klein omdat de spaakjes niet tot aan de velgrand doorlopen.

Ik heb ze zelf lang overwogen, totdat ik ze op een Z4 zag staan en vielen toen serieus tegen... IMHO

Ik zie wat je bedoelt, :lol: Dat is, denk ik, waarom Pierre 19" heeft genomen onder zijn Z.

Zou ik ook kunnen doen maar ik wil ook nog wat comfort overhouden aangezien het voor mij WEL dagelijks rijden is. ;)

Link naar reactie

je hebt nu toch 17"? Ik heb ze er een maatje groter opgezet. Dus 18" Is het toch waar wat ze zeggenover de rand. heb het origineel ter vergelijk bijgezet.

Link naar reactie
je hebt nu toch 17"? Ik heb ze er een maatje groter opgezet. Dus 18" Is het toch waar wat ze zeggenover de rand. heb het origineel ter vergelijk bijgezet.

Ja maar ik bedoel dus dat het geheel groter wordt....

die velgen worden niet groter hoor misschien de banddikte....

Link naar reactie

Tjah, DJLeonardo ik weet hoe je je voelt. Als je moet gaan kiezen tussen de velgen van Pierre en die Rials [of iets wat er op lijkt] dan begin je echt aan iets waar je toch nooit een duidelijke visie zal op krijgen.

Ik heb uiteindelijk ook hier gekozen voor de Rials maar hoe langer ik weer kijk naar beide velgen hoe moeilijker het weer wordt.

Link naar reactie
Ik heb mijn 5 cent ook gegeven en ben het helemaal met Ivo eens ass.png (hoe diep zit ik??)

Nee zereneus, Schnitzels zijn veel beter.

p.s. Ivo, zorg je er wel ff voor dat de poll een beetje gelijk blijft zodat hij uiteindelijk gewoon zelf mot kiezen??

Auf wiederSCHNITZEL

:schater:

hij blijft leuk, die Shrike :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.