Ga naar inhoud

Mooie ringfoto's (M)QP


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

@ Michel: Had dat precies ook al willen merken. Maar zit deze ook met mistlichten of zo, is niet echt goed zichtbaar.

Mocht ik de kans hebben om die M-bumper op Ebay op de kop te kunnen tikken dan zou ik dit wel ff willen proberen. Die bumper moet toch volledig herspoten worden, dus voor ik dit laat doen kan ik die schotjes eens in het zwart zetten.

Ben benieuwd of dit zou passen op men grijs kleur ?

Oh jah, zitten er daar nog splitters op ook ?

@ Ivo: Errug leuke site met geile foto's :lmao::D:foto: Had als toekomstbeeld een Z4 QP in gedachte maar de twijfel wordt toch groter na het zien van deze pics. :)

Link naar reactie

http://www.nuerburgring-nordschleife.de/seite3.htm

Volgens mij (en vele anderen in Duitsland) is het rekord momenteel in handen van de Edo-Competition Porsche GT 2 Rs met Patrick Simon aan het stuur.

Hij reed een tijd van 7.15.63 min over een rondje Nordschleife.

Trouwens, die Donkervoort en die Radical vinden velen eigenlijk geen "Road-Legal" cars, dus geen echte rekordbrekers. Die Donkervoort rijdt in deze configuratie in een Duits kampioenschap mee. En over die Radical zwijg ik maar, of zou je naar de supermarkt kunnen gaan met dergelijk ding.

Hopelijk functineert de link, anders kijk je even via www.nuerburgring-nordschleife.de

Link naar reactie
http://www.nuerburgring-nordschleife.de/seite3.htm

Volgens mij (en vele anderen in Duitsland) is het rekord momenteel in handen van de Edo-Competition Porsche GT 2 Rs met Patrick Simon aan het stuur.

Hij reed een tijd van 7.15.63 min over een rondje Nordschleife.

Trouwens, die Donkervoort en die Radical vinden velen eigenlijk geen "Road-Legal" cars, dus geen echte rekordbrekers. Die Donkervoort rijdt in deze configuratie in een Duits kampioenschap mee. En over die Radical zwijg ik maar, of zou je naar de supermarkt kunnen gaan met dergelijk ding.

Hopelijk functineert de link, anders kijk je even via www.nuerburgring-nordschleife.de

natuurlijk kun je hier wel mee naar de supermarkt. (voor een pakje sigaretten dan)

porsche_gt2_edo.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.