Ga naar inhoud

spoorverbreding Z3


Tobiastoeter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb ook 8x18 en 20mm per kant is het maximum wil je ze niet uit laten steken.

Maar voor €45 wat ik hiervoor las zou ik met iets minder ook genoegen nemen[10 of 15mm];H&R gaat nieuw richting €200...

Link naar reactie
Ik heb ook 8x18 en 20mm per kant is het maximum wil je ze niet uit laten steken.

Maar voor €45 wat ik hiervoor las zou ik met iets minder ook genoegen nemen[10 of 15mm];H&R gaat nieuw richting €200...

Hangt allemaal van je ET waarde af, vermoed dat die van mij toch groter is dan die van jou Mark. Het is alweer te donker om te gaan kijken.. Hoop dat Pierre op de één of andere manier kan uitvogelen wat de ET waarde is van deze AEZ's.

enne....... je bent gek als je nieuwe koopt.... tweedehandse markt is hier goed genoeg voor ;)

Link naar reactie
Ik heb ook 8x18 en 20mm per kant is het maximum wil je ze niet uit laten steken.

Maar voor €45 wat ik hiervoor las zou ik met iets minder ook genoegen nemen[10 of 15mm];H&R gaat nieuw richting €200...

Hangt allemaal van je ET waarde af, vermoed dat die van mij toch groter is dan die van jou Mark. Het is alweer te donker om te gaan kijken.. Hoop dat Pierre op de één of andere manier kan uitvogelen wat de ET waarde is van deze AEZ's.

enne....... je bent gek als je nieuwe koopt.... tweedehandse markt is hier goed genoeg voor ;)

Volgens de site zijn ze er in ET 40 of ET 35!!

Even uitgaande van mijn referentiewielen, die van Rob, kun je gaan tot 9,5J ET22.

Dit is dus 1,5J = 19mm + (35-22) = 32mm meer plaats naar buiten toe. Uitgaande van ET 40 heb je zelfs 37mm meer plaats dan Rob.

Je moet er echter rekening mee houden dat de 245-er band van Rob iets meer getrokken wordt op de 9,5J velg, dit is echter niet zo veel. :banaan:

Ergo: de 30mm zouden moeten passen :party:

greetzzz,

Pierre

Link naar reactie
Even uitgaande van mijn referentiewielen, die van Rob, kun je gaan tot 9,5J ET22.

Dit is dus 1,5J = 19mm + (35-22) = 32mm meer plaats naar buiten toe. Uitgaande van ET 40 heb je zelfs 37mm meer plaats dan Rob.

Ergo: de 30mm zouden moeten passen ^_^

greetzzz,

Pierre

velg 9J ET35

Volgens jouw berekening zouden schijven van 20mm bij mij moeten passen terwijl 15mm al aanliep tegen de binnenschermen ;)

Link naar reactie
vermoed dat die van mij toch groter is dan die van jou Mark

waarom denk je dat Chris?

EDIT:waarom lukt het quoten de ene keer wel en de andere keer niet,wat doe ik verkeerd?

Link naar reactie

Vanwege het feit dat mijn hart verder uit het midden is dan bij jou velgen.

Het hart bij de AEZ's is nagenoeg gelijk aan de face van de velg terwijl bij jou het hart dieper (meer ge-cupped) ligt.

Kan het natuurlijk mis hebben, maar zo komt het over op de foto's ;)

Link naar reactie
Ik heb ook 8x18 en 20mm per kant is het maximum wil je ze niet uit laten steken.

Maar voor €45 wat ik hiervoor las zou ik met iets minder ook genoegen nemen[10 of 15mm];H&R gaat nieuw richting €200...

30 mm doet tegenwoordig rond de 90 eurootjes op ebay ;)

Dus wat dat betreft valt het allemaal wel mee.

Link naar reactie

Ik refereerde aan jouw opmerking dat die van jou meer naar buiten zouden staan;of bedoelde je dat je grotere spacers nodig hebt omdat de afstand band/spatbord bij jou groter is?

En ik kijk regelmatig op Ebay maar zo vaak worden ze niet aangeboden[ik wil liever geen universele].

Dus als iemand ze in de aanbieding heeft... ;)

Link naar reactie
Even uitgaande van mijn referentiewielen, die van Rob, kun je gaan tot 9,5J ET22.

Dit is dus 1,5J = 19mm + (35-22) = 32mm meer plaats naar buiten toe. Uitgaande van ET 40 heb je zelfs 37mm meer plaats dan Rob.

Ergo: de 30mm zouden moeten passen ^_^

greetzzz,

Pierre

velg 9J ET35

Volgens jouw berekening zouden schijven van 20mm bij mij moeten passen terwijl 15mm al aanliep tegen de binnenschermen ;)

Omgerekend kom ik bij jou uit op 6mm en 13mm is 19mm theoretisch.

Daarbij komt dat die van Chris en Rob door de flinke verlaging de wielen achter schuin naar binnen veren waardoor nog meer plek ontstaat en je hierdoor niet de wielkasten raakt!

Bij Rob is zelfs bij de 9,5J ET22 velg nog een paar mm lucht ;)

groet,

Pierre

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.