Ga naar inhoud

dikker stuurwiel


Gast Gast_sander

Aanbevolen berichten

Gast Gast_sander

Is er ook iemand die zijn stuurrand dikker heeft laten maken, eerlijk gezegd vindt ik de rand te dun. vooral als je het vergelijkt met de nieuwere auto's

Het zal vast mogelijk zijn er nog een lapje leer omheen te wikkelen nietwaar

iemand ideeen

sander

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dit vind ik dus nu ook !!

Ik heb eerst zitten kijken om mijn stuur te vervangen dooor een Momo stuur, maar de con's waren groter dan de pro's. D.i. Airbag verdwijnt en wordt dus alweer niet toegestaan door Belgische jaarlijkse keuring. (En ombouwen iedere jaar, nee...). Verder moet je hierbij blijkbaar een soort van stekker op je airbagstekker kunnen zetten zodat je lampje niet blijft branden (bij dus dat momo stuur). Maar daarvoor info gevraagd via Duitsland tot in USA, blijkbaar bestaat die stekker niet voor een Z3...

Op het duitse Z3 forum heb ik van een Qpe rijder gelezen die zijn stuur heeft laten overtrekken met een extra laagje leer en daar was ie laaiend over. Hij had zelfs het stiksel van de M (kleuren) laten plaatsen. Diende daarvoor wel zijn stuur te demonteren en op te sturen. Dacht dat dit hem een weekje duurde.

Probleem is dat ik hier zo niet meteen kan verwijzen naar die thread...

Ben in ieder geval geinteresseerd om meer te weten...

Link naar reactie
Zedri en Pierre hebben het altijd over een bedrijf in Eindhoven. Laat ik nu net de naam zijn vergeten. :D Maar het is mogelijk, en de prijs is zeker gunstiger dan een nieuw stuur.

Cools in EIndhoven ^_^

Link naar reactie
Zedri en Pierre hebben het altijd over een bedrijf in Eindhoven. Laat ik nu net de naam zijn vergeten.  :D Maar het is mogelijk, en de prijs is zeker gunstiger dan een nieuw stuur.

Cools in EIndhoven B)

http://www.bernardcools.nl/ om precies te zijn ^_^

Link naar reactie
Dit vind ik dus nu ook !!

Ik heb eerst zitten kijken om mijn stuur te vervangen dooor een Momo stuur, maar de con's waren groter dan de pro's. D.i. Airbag verdwijnt en wordt dus alweer niet toegestaan door Belgische jaarlijkse keuring. (En ombouwen iedere jaar, nee...). Verder moet je hierbij blijkbaar een soort van stekker op je airbagstekker kunnen zetten zodat je lampje niet blijft branden (bij dus dat momo stuur). Maar daarvoor info gevraagd via Duitsland tot in USA, blijkbaar bestaat die stekker niet voor een Z3...

Op het duitse Z3 forum heb ik van een Qpe rijder gelezen die zijn stuur heeft laten overtrekken met een extra laagje leer en daar was ie laaiend over. Hij had zelfs het stiksel van de M (kleuren) laten plaatsen. Diende daarvoor wel zijn stuur te demonteren en op te sturen. Dacht dat dit hem een weekje duurde.

Probleem is dat ik hier zo niet meteen kan verwijzen naar die thread...

Ben in ieder geval geinteresseerd om meer te weten...

Wat heeft iedereen toch met die MOMO stuurtjes???? B)

IMHO zien die dingen er niet uit! Ik heb zoiets hangen aan mijn PC van Logitec :muur:

Link naar reactie

Zoals ik zei : de race look B)

En wie moet er nou een airbag. Bij de generatie waarvan onze wagens zijn, weet je nog eens niet of het ding zal open gaan als je een ongeluk hebt. Ik heb bijna een jaar rond gereden met een brandend airbaglampje. Zoals je weet, functioneert er dan geen enkele....

Link naar reactie
Gast Gast_sander
Zoals je weet, functioneert er dan geen enkele....

als je tanklichtje brand zul je moeten gaan tanken ;)

maarnu weer even terug komend op ons eigen stuur, is het een idee om gezamelijk te doen, en uiteraard een prijsje te regelen

sander

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.