Ga naar inhoud

Is de z3 2.8 standaard breder dan de 4 cilinders


sandertje19

Aanbevolen berichten

Ik wil een z3 kopen maar zit met een paar vraagjes, misschien dat jullie hier antwoorden op hebbben? Ik kan een z3 2.8 kopen uit '98 maar hij heeft een achterklep met achterlichten die ik vaak in een 1.8 heb gezien, maar niet in de 2.8 6cilinder! Hoe kan dit of heb ik niet goed rondgekeken en komen ze ook voor in de types 2.8 6cilinder? Een widybody dat wil zeggen dat die wilkasten naar buiten zijn geklopt en de auto dus breeder is? Ik dacht dat alle z3 4cilinders smal waren en de 6cilinders standaard breder waren? Maar dat is dus niet zo? Of zit het verschil hem dus daarin! Dat wanneer je een wide body hebt de achterklep met je achterlichten anders zijn dan wanneer je geen wide body hebt! En dat een 2.8 6cilinder niet standaard breder is! Oja nog een laatste vraagje waar moet ik opletten als ik een z3 koop!!!

Alvast bedankt

Gr Eric

Link naar reactie
  • Reacties 1
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.