Ga naar inhoud

Geklooi met koplampen


Remmuz

Aanbevolen berichten

Ja, een prijs lijkt me me zowieso handig om te weten. Nogmaals ik heb alleen wat aan de kappen als ze niet beschadigd (helder) anders kan ik net zo goed m'n eigen lampenkappen (!) laten polijsten. Ik wil ze dus eerst even zien :D

bij voorbaat dank

DJ , ik zal uiterlijk dit weekend ff proberen er goede :rolleyes: van te maken.

wordt dus vervolgd.

Link naar reactie
  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja hoor, past prima voor zover ik weet :D

OK, bedankt! :D

Ever ter info. Ik had dus lampen van na de facelift in mijn ZZZ van voor de facelift.

De lampen passen dus prima alleen moeten er andere lampjes in (H4) en hiervoor zijn dus Hella fittingen verkrijgbaar. Bij mij zitten ze er nu dus in :rolleyes:

H4 en Hella fittingen, alléén als je de "oude" lampjes hergebruikt, toch?

Link naar reactie
Remmuz zit er bovenop: je hebt inderdaad die maffe converter nodig:

F_conv.jpg.

Bij BMW te koop voor ongeveer € 19,- en bij opel voor iets minder (maar volgens Aad dan ook wat mindere kwaliteit).

Er staat bij mij de volgende code op: Merk Hella, H7 (fitting) en PPS GF40 (artikelcode)

Rob lees anders even het topic door staat dat je toch nog iets moet veranderen aan de fiting is dus niet helemaal plug&play maar bijna plug&play :rolleyes:

Link naar reactie
Ja hoor, past prima voor zover ik weet :D

OK, bedankt! :D

Ever ter info. Ik had dus lampen van na de facelift in mijn ZZZ van voor de facelift.

De lampen passen dus prima alleen moeten er andere lampjes in (H4) en hiervoor zijn dus Hella fittingen verkrijgbaar. Bij mij zitten ze er nu dus in :rolleyes:

H4 en Hella fittingen, alléén als je de "oude" lampjes hergebruikt, toch?

bij mijn nieuwe lampen was de aansluiting aan de achterkant (waar je de lamp in vast draait) van een heel ander formaat. Heb dus Zowel de Hella fittingen als de nieuwe lampjes moeten kopen.

Heb als je ze nodig mocht hebben het BMW artikelnummer nog wel ergens van die Hella fitting.

Link naar reactie
Ja hoor, past prima voor zover ik weet :D

OK, bedankt! :D

Ever ter info. Ik had dus lampen van na de facelift in mijn ZZZ van voor de facelift.

De lampen passen dus prima alleen moeten er andere lampjes in (H4) en hiervoor zijn dus Hella fittingen verkrijgbaar. Bij mij zitten ze er nu dus in :rolleyes:

H4 en Hella fittingen, alléén als je de "oude" lampjes hergebruikt, toch?

bij mijn nieuwe lampen was de aansluiting aan de achterkant (waar je de lamp in vast draait) van een heel ander formaat. Heb dus Zowel de Hella fittingen als de nieuwe lampjes moeten kopen.

Heb als je ze nodig mocht hebben het BMW artikelnummer nog wel ergens van die Hella fitting.

Ik meld me ongetwijfeld weer. Zal er binnenkort mee aan de slag moeten. En with a little help from my friends... komen we een eind. :D

Link naar reactie
Ja hoor, past prima voor zover ik weet ;)

OK, bedankt! :D

Ever ter info. Ik had dus lampen van na de facelift in mijn ZZZ van voor de facelift.

De lampen passen dus prima alleen moeten er andere lampjes in (H4) en hiervoor zijn dus Hella fittingen verkrijgbaar. Bij mij zitten ze er nu dus in ;)

H4 en Hella fittingen, alléén als je de "oude" lampjes hergebruikt, toch?

bij mijn nieuwe lampen was de aansluiting aan de achterkant (waar je de lamp in vast draait) van een heel ander formaat. Heb dus Zowel de Hella fittingen als de nieuwe lampjes moeten kopen.

Heb als je ze nodig mocht hebben het BMW artikelnummer nog wel ergens van die Hella fitting.

Ik meld me ongetwijfeld weer. Zal er binnenkort mee aan de slag moeten. En with a little help from my friends... komen we een eind. :D

Natuurlijk.......... eerst de witte knippers erin als ze binnenkomen van Erwin Mettlach....

Link naar reactie
Ja hoor, past prima voor zover ik weet ;)

OK, bedankt! :D

Ever ter info. Ik had dus lampen van na de facelift in mijn ZZZ van voor de facelift.

De lampen passen dus prima alleen moeten er andere lampjes in (H4) en hiervoor zijn dus Hella fittingen verkrijgbaar. Bij mij zitten ze er nu dus in ;)

H4 en Hella fittingen, alléén als je de "oude" lampjes hergebruikt, toch?

bij mijn nieuwe lampen was de aansluiting aan de achterkant (waar je de lamp in vast draait) van een heel ander formaat. Heb dus Zowel de Hella fittingen als de nieuwe lampjes moeten kopen.

Heb als je ze nodig mocht hebben het BMW artikelnummer nog wel ergens van die Hella fitting.

Ik meld me ongetwijfeld weer. Zal er binnenkort mee aan de slag moeten. En with a little help from my friends... komen we een eind. :D

Natuurlijk.......... eerst de witte knippers erin als ze binnenkomen van Erwin Mettlach....

Die zijn waarschijnlijk te koop. Heb zojuist een set complete koplamp-units gekocht in Engeland. Ja, de goede: LHD. Net prijsje. :D

Link naar reactie
Die zijn waarschijnlijk te koop. Heb zojuist een set complete koplamp-units gekocht in Engeland. Ja, de goede: LHD. Net prijsje. ;)

aha, was jij dat :angry:

;)

Jij hebt niet geboden, dat waren allemaal Engelsen.

Link naar reactie
Weet je het echt zeker?? :angry:

Dan ken je vast alle pseudo's ;)

Chris, laat ik het dan voor jou anders zeggen: de andere bieders zijn geregistreerd in Engeland. Zo beter, wijsneus? ;)

Volgende keer dat je iets vind in de UK en ik wil er ook op bieden zeg ik wel wie er tegen jou op bied dan B)

Link naar reactie
Ja, een prijs lijkt me me zowieso handig om te weten. Nogmaals ik heb alleen wat aan de kappen  als ze niet beschadigd (helder) anders kan ik net zo goed m'n eigen lampenkappen (!) laten polijsten. Ik wil ze dus eerst even zien  :muur:

bij voorbaat dank

DJ , ik zal uiterlijk dit weekend ff proberen er goede B) van te maken.

wordt dus vervolgd.

DJ,

Vandaag even bezig geweest. Linker ziet er niet zo goed uit. Zitten toch wel wat krassen op de kap. Lijkt wel of deze ooit met een schuurspons is schoongemaakt.

Rechter ziet er goed uit maar omdat de rechter helemaal in tact is wil ik eerst even kijken of ik deze via e-bay kan verkopen. Lijkt me wat prijzig voor alleen een kap.

Hier foto's van de linker, de rechter en de ZZZ met de nieuwe lampen.

lampenfoto's

Heeft duidelijk nog geen winter poetsbeurt gehad ;)

Link naar reactie
Ja hoor, past prima voor zover ik weet ;)

OK, bedankt! :muur:

Ever ter info. Ik had dus lampen van na de facelift in mijn ZZZ van voor de facelift.

De lampen passen dus prima alleen moeten er andere lampjes in (H4) en hiervoor zijn dus Hella fittingen verkrijgbaar. Bij mij zitten ze er nu dus in B)

H4 en Hella fittingen, alléén als je de "oude" lampjes hergebruikt, toch?

bij mijn nieuwe lampen was de aansluiting aan de achterkant (waar je de lamp in vast draait) van een heel ander formaat. Heb dus Zowel de Hella fittingen als de nieuwe lampjes moeten kopen.

Heb als je ze nodig mocht hebben het BMW artikelnummer nog wel ergens van die Hella fitting.

Ik meld me ongetwijfeld weer. Zal er binnenkort mee aan de slag moeten. En with a little help from my friends... komen we een eind. :D

Rob,

Hier nog een foto van de aansluiting voor de facelift met lamp (links) en na de facelift (rechts)

voorbeeld

Link naar reactie

Bedankt Edwin, heel attent. Ik heb overigens complete koplampen-units gekocht. De lampen zitten er nog in, dus verwacht eigenlijk geen problemen met fittingen. Is dat wel het geval, ik weet jullie te vinden! B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.