Ga naar inhoud

M-binnenspiegel


Yellowrider

Aanbevolen berichten

Hey Guys,

Wie weet waar ik tegen een betaalbare prijs een M-binnenspiegel kan kopen?

Of weten jullie een betaalbaar BMW alternatief voor die grote joekel van een standaard binnenspiegel. ;)

Ik ben nogal van het lange soort. Ik kan er dus niet onderdoor kijken, zoals de meeste van jullie. :D

Greetz. ;)

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

misschien en kous van bv luidsprekerdoek. Zeer rekbaar

Of het hele geval toch weer anders maken en zwart spuiten. Zonder bouten en moeren, en de strip vervangen door een staafje ofzoiets.

Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit. Ook moet die strip opnieuw gemaakt worden, omdat ie net niet lang genoeg is. Zodra die langer wordt kan de spiegel nog een tikkie hoger komen te hangen.

Krimpkous? Ze zijn er wel in van die monsterformaten, maar accentueren misschien teveel de constructie. (boutjes, moertjes, gewrichtjes en strip) :rolleyes:

Misschien zo'n rubberen deurslurf uit een 80ger jaren auto?

of........ stel maar wat voor. <_<

Link naar reactie
Laat eens zien, want ik heb daar namelijk niets zitten. Qua electronica dan.

Ik ga de binnenspiegel niet uit elkaar halen om een foto te maken (heb al moeite genoeg gehad om het in elkaar te krijgen!), maar zoals gezegd zit in mijn binnenspiegel (M of geen M) de elektronica voor alarm en afstandsbediening.

Een topic daarover vind je hier. Wees dan maar blij dat je niets in je spiegel heb zitten, dan ben je daar vanaf!

Link naar reactie
Laat eens zien, want ik heb daar namelijk niets zitten. Qua electronica dan.

Ik ga de binnenspiegel niet uit elkaar halen om een foto te maken (heb al moeite genoeg gehad om het in elkaar te krijgen!), maar zoals gezegd zit in mijn binnenspiegel (M of geen M) de elektronica voor alarm en afstandsbediening.

Een topic daarover vind je hier. Wees dan maar blij dat je niets in je spiegel heb zitten, dan ben je daar vanaf!

misschien is dit iets voor degene die die spiegel willen...

Link naar reactie

Thanks Napoje,

Ik vind je laatste optie een goede en volgens mij betaalbare oplossing. Wat denken jullie. -_- <_< Is $75,00 redelijk voor een passende nieuwe binnenspiegel. :rolleyes:

Volgens deze site zou de kleine 8" mogelijk moeten zijn bij ZZZ van voor 2001. IN 1 minuut erop te klikken. Volgens hem zouden bij ZZZ van 2001 en jonger "elektronika" bevatten.

Nu is de mijne van 1999 dus dat zou moeten lukken. Maar voor de zekerheid eens in mijn ;) "slapende" :sleepy: ZZZ gaan kijken of er toch geen draadjes uitsteken aan de spiegel. :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.