Ga naar inhoud

Bekend met soortgelijke producten?


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

SOW da's niet goedkoop spul zeg! Ik reken ff snel toch ruim 325 euro. Voor iets wat niet eens permanent en ook nog lelijk is als je goed kijkt. Ik weet niet precies wat steenslag bijspuiten kost... maar dat zal niet veel meer zijn :lol: voor 800 900 euro heb je je motorkap en bumper ook wel overgespoten denk ik. Dat was ikzelf iig van plan :blink:

Link naar reactie

Ik heb die folie wel eens in het echt gezien, dat zag er niet fraai uit. (de folie zat ook al een jaartje op de auto)

Je hebt geen last meer van steenslag, maar wel van kleine krasjes, aangezien de folie zachter is dan lak. Bovendien kun je de krasjes niet wegpoetsen.

Ook komt er toch wat vuil onder de rand, wat je vrij goed kon zien op een auto met een lichte kleur.

Bedenk ook dat sommige folies UV licht filteren, zodat de lak onder de folie minder verkleurd.

Link naar reactie
SOW da's niet goedkoop spul zeg! Ik reken ff snel toch ruim 325 euro. Voor iets wat niet eens permanent en ook nog lelijk is als je goed kijkt. Ik weet niet precies wat steenslag bijspuiten kost... maar dat zal niet veel meer zijn :lol: voor 800 900 euro heb je je motorkap en bumper ook wel overgespoten denk ik. Dat was ikzelf iig van plan :blink:

Dat kon misschien nog wel eens tegenvallen, maar dat is afhankelijk van de hoeveelheid en ernst van de schade. Als er teveel diepere putten inzitten moet hij worden gladgetrokken en geschuurd voordat hij gespoten kan worden. Ik denk dan dat je incl (de) monteren etc iets meer dan 800-900 kwijt bent.

Die invisible bra zie ik ook niet zo zitten: lijkt me een klere werk om mooi erop te plakken zonder bubbels enzo. En dan nog is het 1. duur en 2. niet fraai.

Dus toch maar niet zo dicht op je voorganger zitten :huh:

Link naar reactie

Volgens mij valt het wel mee met de prijzen; dit is wat CARe vraagt;

Reparatie van

parkeerdeukje € 49,- Elk volgend deukje op zelfde onderdeel € 15,-

Steenslag € 99

Bekleding € 119

Dashboard € 119

Ster in ruit € 79

Link naar reactie
Volgens mij valt het wel mee met de prijzen; dit is wat CARe vraagt;

Reparatie van

parkeerdeukje € 49,- Elk volgend deukje op zelfde onderdeel € 15,-

Steenslag € 99

Bekleding € 119

Dashboard € 119

Ster in ruit € 79

Ik heb ze daarstraks nog gebeld. Zei een vrij sjaggerijnige jongen:" dan moet ik het eerst zien. Dat kan wel varieren van 400 tot 1000 euro"

Ik weet niet hoeveel ze dan doen voor die 99 euro? :rolleyes:

29 oktober staat die truck van ze in Haarlem. Ik ga denk ik wel even kijken.

Link naar reactie
Ik denk dan dat je incl (de) monteren etc iets meer dan 800-900 kwijt bent.

Ik denk dat dat wel meevalt.

Ik dacht ook meer aan zelf demonteren en schuren en dan laten spuiten. Had ik al eens iets over gepost, maar daar reageerde toen niemand op.

kijk zelf maar

Aah ok. Met kennisjes en DHZ wordt het inderdaad een heel ander verhaal. Ik had voor mijn auto al eens een officiele offerte gevraagd en die kwam in de richting van € 1500,- incl BTW. :rolleyes:

Link naar reactie
29 oktober staat die truck van ze in Haarlem. Ik ga denk ik wel even kijken.

Strak plan, ik ga er denk ik ook wel even kijken.

Nog meer liefhebbers mischien? natuurlijk wel geinig om met een bult ZZZ's aan te komen rijden ^_^

Link naar reactie

29 oktober staat die truck van ze in Haarlem. Ik ga denk ik wel even kijken.

Strak plan, ik ga er denk ik ook wel even kijken.

Nog meer liefhebbers mischien? natuurlijk wel geinig om met een bult ZZZ's aan te komen rijden ;)

Ja erg geestig. Helaas geen tv opnames daaro. Eigenlijk zouden we dan naar zo'n opnamedag moeten he ^_^

Link naar reactie

De enige afdoende oplossing is overspuiten en het ZOAB afschaffen;ook ruiten sneuvelen vaker sinds de invoering van het zeer open asfalt beton.

Ik baal ook van de steenslagplekjes,bij de widebody zijn de achterspatborden ook nog 'ns extra gevoelig en die waterlak van tegenwoordig kan sowieso al niks hebben;ik zag dat chrisxl stoneguards op z'n widebody heeft;dat vind ik wel een acceptabele oplossing-waar kun je die krijgen?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.