Ga naar inhoud

START


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan, knopje spuitgieten en de ring CNC-frezen. Hangen alleen wat kosten aan het maken van een mal, maar dat geld moet ik er wel met 5000 verkochte knopjes uit kunnen slaan. :D

Maar wat Erwin kan...kan jij ook! :lol:

En waarschijnlijk kan je ook beter lezen dan hij, want hij stuurt me doodleuk race gaas met mistlampen voor een viercylinder bumper :rolleyes: terwijl ik toch duidelijk voor 2.8 bumper had opgegeven.

Iemand interesse? ;)

Link naar reactie
bladibla, dat is Duits voor: "Nee dommie, ik verkoop geen gaas voor een 2.8, dat kun je toch lezen op mijn site?"

:schater:

Maar als je het toch zonodig wilt hebben stuur ik je wel wat op van de Hornbach met mistlampjes van Halfords.......... kassa!!! :schater:

Link naar reactie
bladibla, dat is Duits voor: "Nee dommie, ik verkoop geen gaas voor een 2.8, dat kun je toch lezen op mijn site?"

:schater:

Maar als je het toch zonodig wilt hebben stuur ik je wel wat op van de Hornbach met mistlampjes van Halfords.......... kassa!!! :schater:

Ik zou eerst maar eens naar je eigen bumper kijken voor je andermans smaak afzeikt meneer van L :blink:

Link naar reactie

:lol: Idd over smaak valt nooit te twisten. Ik kraak jou smaak dan ook niet af, dacht te lezen dat je dit juist niet wilde hebben + het feit dat het voor een 4 cylinder is, dus niet past.

Het "race" gaas leek mij echter nooit iets voor jou :huh: ....zeker gezien je aversie tegen de groep die juist dit spul als eerste tuning "upgrade" koopt (bij voorkeur uit het Autostyle boekje).

Mijn bumper is btw helemaal standaard, heeft niks met smaak te maken, kwam gewoon zo fabriek af..... ;)

Ik geef alleen aan als je goed kijkt naar wat deze bedrijfjes je nu eigenlijk leveren, je toch het gevoel bekruipt dat je gen**id wordt.

De materialen kan je 9 van de 10 x goedkoop zelf halen.

Maar om je gerust te stellen zal ik geen woord meer zeggen over Erwin, Metty voor "vrienden".

Touchy, touchy DJ :blink:

Link naar reactie
;) Idd over smaak valt nooit te twisten. Ik kraak jou smaak dan ook niet af, dacht te lezen dat je dit juist niet wilde hebben + het feit dat het voor een 4 cylinder is, dus niet past.

Het "race" gaas leek mij echter nooit iets voor jou :huh: ....zeker gezien je aversie tegen de groep die juist dit spul als eerste tuning "upgrade" koopt (bij voorkeur uit het Autostyle boekje).

Mijn bumper is btw helemaal standaard, heeft niks met smaak te maken, kwam gewoon zo fabriek af..... ;) 

Ik geef alleen aan als je goed kijkt naar wat deze bedrijfjes je nu eigenlijk leveren, je toch het gevoel bekruipt dat je gen**id wordt.

De materialen kan je 9 van de 10 x goedkoop zelf halen.

Maar om je gerust te stellen zal ik geen woord meer zeggen over Erwin, Metty voor "vrienden".

Touchy, touchy DJ :huh:

niks touchy, gewoon even klaar d'r mee.

Maar dat heb je wel eens he, zo 's morgens. Ik wist trouwens niet dat ze de 2.8 ook hadden geleverd zonder gril in de lucht opening :blink:

En inderdaad vind ik race gaas net iets netter dan die mistlampen met zwart plastic "opvulstukjes" die niet eens in carosseriekleur zijn gespoten :lol: Zelfde geld voor de centrale gril (bij facelifts wel meegespoten) Dus vandaar mijn uitstapje naar het "Autostyle boekje" Vergeet ook niet hoe die jongens op het idee komen om dat te doen he, omdat ze het op "echte" auto's hebben gezien ;) Dat wil dus niet zeggen dat zij nu het alleenrecht hebben op dingen die in eerste instantie onstaan zijn uit gewoon goede smaak, functionaliteit en vooral, en ik herhaal het maar weer eens even, :blink: OOG VOOR DETAIL

Link naar reactie

Die startknop staat op mijn verlanglijstje.....ik vind het gaaf.

Bij mijn neefje, die het in de een serie heeft, heeft het wel wat.

Maar er staat nog Zóóóóóóóóveel op mijn lijstje ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.