Ga naar inhoud

nieuwe kuipstoelen of opvullen

timstijntjes

Aanbevolen berichten

• Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik weet niks van prijZen af wat Cools Zich Zou vragen voor een nieuwe opvulling,

maar je Zou dan meteen een logo of naam in de hoeZen kunnen laten naaien. :cool:

Link naar reactie
hoi,

ik wil graag mijn kuipstoelen van een 1996 z3 laten opvullen. Weet er iemand nog een goed adresje?

Of eventueel een mooie deal met een sloop z3? waar de stoelen nog net van in orde zijn..

tim

:fez: Tim ik weet niet waar je vandaan komt maar misschien is dit wat voor je, ik heb er zeer goede ervaringen mee met dit bedrijf :lol:

http://www.jagtstoffeerderij.nl/

Link naar reactie
Komen volgens mij uit schadeauto's en heb wel eens gehoord dat de fabriek testwagens na gedane werkzaamheden sloopt, meestal zit er bijv. de gordelspanner niet meer bij omdat deze al afgegaan is bij een botsproef of zo :lol:

die MR stoelen op marktplaats kwamen ook uit een test Z3 :hamer:

Link naar reactie
Komen volgens mij uit schadeauto's en heb wel eens gehoord dat de fabriek testwagens na gedane werkzaamheden sloopt, meestal zit er bijv. de gordelspanner niet meer bij omdat deze al afgegaan is bij een botsproef of zo ^_^

die MR stoelen op marktplaats kwamen ook uit een test Z3 :lol:

Ik wil het niet weten :hamer:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in