Ga naar inhoud

Roodkapje?

sledgehammer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vorig jaar heb ik mijn bagagerekje verkocht via Markplaats. Een stel uit het holland kwamen het rekje ophalen en waren mij dol enthousiast de foto's aan het laten zien van hun pas gekochte Z3. En je raad het al, een zilvere met rood dak. Omdat ik mij helemaal geen voorstelling meer kan maken van dat stel, zou het kunnen? :blush:

• Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Roodkapje is ongeveer net zo oud als Red Devil........ Vanaf mei dit jaar... :blush:

Geplaatst:

Ik geloof dat Roodkapje oorspronkelijk uit het zuiden (Limburg) vandaan kwam :blush:

Geplaatst:

Mmm, ik kan mij iets vaags herinneren als "Ik heb hier vroeger ook in de buurt gewoond. Venlo ofzo? :blush: Kan mij ook vergissen, beetje overwerkt. ^_^

Een "ouder" stel ja. Relatief gezien. :lmao:

Geplaatst:

:lmao: ^_^ Dat gauw natuurlijk in vergelijking met jezelf :schater:

Alles is dan al snel "wat ouder" (en bedankt weer Sledge :blush: )

Geplaatst:
Vorig jaar heb ik mijn bagagerekje verkocht via Markplaats. Een stel uit het holland kwamen het rekje ophalen en waren mij dol enthousiast de foto's aan het laten zien van hun pas gekochte Z3. En je raad het al, een zilvere met rood dak. Omdat ik mij helemaal geen voorstelling meer kan maken van dat stel, zou het kunnen? :blush:

:fez: deze roodkapje heeft geen bagagerekje bij je opgehaald sledge.

:lmao: roodkapje is anti bagagerekje.

^_^ roodkapje heeft nog wel een dikkere broer (zelfde look) alleen een M en komt uit gouda.

Geplaatst:
Ik geloof dat Roodkapje oorspronkelijk uit het zuiden (Limburg) vandaan kwam :lol:

:fez: ja chris roodkapje komt uit limburg en wel uit nieuw-bergen.(ben jij toch ook wezen kijken) ;)

:m: en ouder stel, laten we het maar houden op een gemiddelde leeftijd :lol:

Geplaatst:

Precies... ik wilde dit niet gelijk aan de grote Z-boom hangen :m:

Ben toch uiteindelijk voor het andere Roodkapje gegaan :fez: :lol:

Ouder stel......... pfff :lol:

Geplaatst:
Relatief gezien, dus in vergelijking met moi, zijn jullie best wel wat ouder ja. :muur:

Ouder staat trouwens niet gelijk met oud. :o

:fez: dank je sledge :rolleyes:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen