Ga naar inhoud

Laatste rit Z3 club 2005


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Misschien een idee om als Forum rijders mee te doen??

Wij hebben ons ingeschreven

Oke het is een beetje ver voor onze Limbo's........ maar toch.

Van de Z3 club site:

16 okt Mooie Noorden Rit. U bent vanaf 10.00 van harte welkom bij BMW De Beier in Heerenveen (zie www.debeier.nl voor routebeschrijving). Start om 11.15. Onderweg wordt er een gezamenlijke lunch georganiseerd (16,- pp). Na afloop van de rit volgt de prijsuitreiking en kunnen we genieten van een hapje en een drankje waarna we huiswaarts kunnen keren (er is dus geen centraal dinner). Voor de long-weekenders onder ons zijn er voldoende hotels in de omgeving te vinden! Deze rit wordt georganiseerd door Hieke van den Akker.

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Misschien een idee om als Forum rijders mee te doen??

Wij hebben ons ingeschreven

Oke het is een beetje ver voor onze Limbo's........ maar toch.

Van de Z3 club site:

16 okt Mooie Noorden Rit. U bent vanaf 10.00 van harte welkom bij BMW De Beier in Heerenveen (zie www.debeier.nl voor routebeschrijving). Start om 11.15. Onderweg wordt er een gezamenlijke lunch georganiseerd (16,- pp). Na afloop van de rit volgt de prijsuitreiking en kunnen we genieten van een hapje en een drankje waarna we huiswaarts kunnen keren (er is dus geen centraal dinner). Voor de long-weekenders onder ons zijn er voldoende hotels in de omgeving te vinden! Deze rit wordt georganiseerd door Hieke van den Akker.

:fez: roodkapje gaat ook mee naar buitenland :lol:

Link naar reactie

Huub was nog een paar dingen tegelijk aan het doen,kom die zondag wel even kijken maar ga dat weekend op mijn kleine neefje passen(2 1/2)kan jammergenoeg niet meetoeren.herenvaan is voor mij 15 min rijden.(rustig aan :D )

Link naar reactie
Huub was nog een paar dingen tegelijk aan het doen,kom die zondag wel even kijken maar ga dat weekend op mijn kleine neefje passen(2 1/2)kan jammergenoeg niet meetoeren.herenvaan is voor mij 15 min rijden.(rustig aan -_- )

:fez: Ja huub je kan niet alles tegelijk, maar dat je even langs komt is :D

Link naar reactie
Huub was nog een paar dingen tegelijk aan het doen,kom die zondag wel even kijken maar ga dat weekend op mijn kleine neefje passen(2 1/2)kan jammergenoeg niet meetoeren.herenvaan is voor mij 15 min rijden.(rustig aan :lmao: )

:fez: Ja huub je kan niet alles tegelijk, maar dat je even langs komt is ;)

Uiteraard ben ik van de partij

sander

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.