Ga naar inhoud

F1 vs A1


The Shrike

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of jullie kijken, maar ik vind het meestal wel leuk om te kijken naar de F1, al laat ik er niet alles voor vallen.

Maarre, afgelopen weekend dus voor het eerst naar A1 gekeken. De race op zich vond ik wel leuk en ok, echter, die 8 x powerboost vind ik een beetje een gekunstelde manier om in te halen. Misschien is het wel leuk dat je dat moet managen, maar ik moet het nog zien. De organisatie steekt nog wel een beetje slordig en onwennig in elkaar. A la, dat kan, maar die Allard Kalff, die kan het ook al niet. Net als Olaf Mol komt er duidelijk te veel informatie op hem af om een coherent kloppend verhaal neer te zetten. Jammer. Ik denk dat ze 2 mensen nodig hebben die op elkaar zijn ingespeeld.

Echter, het meest irritante vond ik toch wel de reclame na elke 2 ronden. Ik dacht dat er bij live uitzendingen een verbod op reclameonderbrekingen was per EU besluit??? De F1 heeft het al niet meer, maar bij A1 lijkt het wel the United f*cking "born-again-christian" hypokriete Staten van Amerika.

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Vind het principe van de A1 wel erg leuk. Gelijke basis auto's en coureurs per land. Geen tank pitstops, maar juist wel banden. Vind ik de veilige variant van de F1 met ongeveer hetzelfde resultaat.

Inmiddels zijn we zo veel gewend van de F1 qua informatie ( nog even en de hartslag en bloeddruk van de coureur komt in beeld) dat de A1 nu wat amateuristisch overkomt. Gaat wel goed komen. Het is nu zo ongeveer als naar eurosport kijken :m:

Die powerboost is wel apart (lijkt wel commodore 64 spel modus), maar de F1 heeft die in zekere zin ook wel (Overtake mode: ze kunnen kortstondig de rev limiter iets hoger zetten).

Ga ik zeker proberen te volgen.

F@ck, toch maar DVD recorder kopen:

DTM

F1

GP2

A1

:huh:

Link naar reactie

De A1 beantwoord, denk ik, aan de groeiende ergernis over de formule1. Het gaat gewoon niet eerlijk, en het draait te veel om het geld. Het zal wel even duren voordat de A1 de nostalgie en glorie van de F1 doet vergeten, en alle begin is immers moeilijk, maar in essentie kan de A1 worden wat de F1 allang niet meer is. Een race-evenement waar het om het racen gaat. Het aspect van de landen tegene elkaar vind ik alleen maar leuk. Je zou het kunnen zien als nationaal voetbal t.o. club voetbal. Ik denk dat de vergelijking in vele opzichten gelijk loopt. (overigens heb ik verder geen verstand van voetbal, en dat wilde ik graag zo houden ;) )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.