Ga naar inhoud

Vraagbaak


Gast V.

Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

Ik vraag me af of er een vraagbaak beschikbaar is voor de Z3 coupe.

Is er iemand die me hier informatie over kan geven?

Alvast bedankt !

Met vraagbaak bedoel je een "technische vraagbaak"of een "workshop manual"/"garagehandleiding"? :blink:

Zelf heb ik daar ook wel interesse in :notok:

Link naar reactie

Met de vraagbaak bedoel ik inderdaad de technische handleiding, maar een garagehandleiding zoals de dealer deze gebruikt is natuurlijk ook super.

Heb wel eens gelezen dat deze op CD-ROM verkrijgbaar zijn en dat er twee versies zijn. 1 voor de onderdelen incl. partnumbers en 1 voor reparatie- en vervangingswerkzaamheden. Zijn deze ook specifiek voor de Z3 coupe beschikbaar? Denk dat het wel illegaal is, want volgens mij levert de dealer dit soort documentatie niet.

Link naar reactie
Met de vraagbaak bedoel ik inderdaad de technische handleiding, maar een garagehandleiding zoals de dealer deze gebruikt is natuurlijk ook super.

Heb wel eens gelezen dat deze op CD-ROM verkrijgbaar zijn en dat er twee versies zijn. 1 voor de onderdelen incl. partnumbers en 1 voor reparatie- en vervangingswerkzaamheden. Zijn deze ook specifiek voor de Z3 coupe beschikbaar? Denk dat het wel illegaal is, want volgens mij levert de dealer dit soort documentatie niet.

Dat soort documentatie bestaat wel degelijk, alleen kunnen "normaal" alleen dealers hierover beschikken. ^_^

Vna mijn Alfa heb ik zowel de "workshop manual" als de "parts CD" (met adviesprijzen :notok: ) op CD-ROM.

Voor BMW heb ik ze al eens gezien op diverse sites, maar ik weet niet wie ze heeft. Ik zal eens verder zoeken ... :blink:

Link naar reactie
Met de vraagbaak bedoel ik inderdaad de technische handleiding, maar een garagehandleiding zoals de dealer deze gebruikt is natuurlijk ook super.

Heb wel eens gelezen dat deze op CD-ROM verkrijgbaar zijn en dat er twee versies zijn. 1 voor de onderdelen incl. partnumbers en 1 voor reparatie- en vervangingswerkzaamheden. Zijn deze ook specifiek voor de Z3 coupe beschikbaar? Denk dat het wel illegaal is, want volgens mij levert de dealer dit soort documentatie niet.

Dat soort documentatie bestaat wel degelijk, alleen kunnen "normaal" alleen dealers hierover beschikken. :D

Vna mijn Alfa heb ik zowel de "workshop manual" als de "parts CD" (met adviesprijzen ^_^ ) op CD-ROM.

Voor BMW heb ik ze al eens gezien op diverse sites, maar ik weet niet wie ze heeft. Ik zal eens verder zoeken ... :blink:

Heb de bmw TIS (onderdelencat+pain :notok: &cure :D ) voor alle bmw modellen op CDR

werkt ook met chassis nr. heel handig

kan hem voor je meenemen. :fez:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hoe meer info hoe beter ben ik het volkomen mee eens

Hoe kan ik aan die TIS, ETK of hoe het allemaal heet, komen???

groetjes,

Pierre

vanpi@planet.nl

Mail me en we kunnen erover praten :P

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Ik heb geloof ik nog wel 'demo versies' liggen. Het zijn meerdere cds en de installatie is lastig. De koppeling naar de prijzen krijg ik niet voor elkaar, maar ik gebruik het alleen voor de exploded view tekeningen.

Vergeet ook de online ETK niet: Heel handig..

Misschien dat ik er nog aan toekom om voor zondag deze cds te testen en een aantal veiligheidskopieen kan maken. :(

Link naar reactie

Zijn er eigenlijk ook CD's met BMW diagnose software en herprogrammeermogenlijkheden zoals BMW garages gebruiken in omloop?

Link naar reactie

Ik heb ooit op ebay.com een CD gekocht: Comprehensive factory service manual interactive CD, service and parts manuals, waaronder ook TIS, als ik het goed begrijp.

Ik krijg het spul echter niet correct geïnstalleerd. Of dat aan mij ligt, of aan de CD: geen idee. Aangezien mijn kennis van de PC niet oneindig groot is, heb ik het opgegeven.

Ik stel het spul graag ter beschikking; misschien krijgt iemand anders het wél voor elkaar. Ik zal het meenemen, op de klusdag, de 23ste, morgen dus.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.