Ga naar inhoud

Stoute plannen


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

[

BTW: Als, let wel áls, ik een 2.8 koop zal 'ie waarschijnlijk uit Duitsland komen en relatief weinig km's op de teller hebben staan. Ik begin niet wéér aan een auto met 100.000 km.

Waarom uit Duitsland? Omdat ik denk daar meer keuze te hebben, de prijzen gunstiger zijn (ook met invoer), de km-stand nog wel eens lager wil zijn en de ZZZ-tjes dikwijls meer zijn opgeleukt dan in Nederland.

Tot een impuls-aankoop (zoals ik mijn Z3 kocht is gewoon belachelijk impulsief geweest), zal ik mij niet meer laten verleiden. Als de een niets is, komt er wel weer een ander langs, met een beetje geduld en zoekwerk. Haast heb ik immers niet.

Rob, ik heb mijn Qp ook in Duitsland gekocht en het heeft ong. 1.5 jaar geduurd eer ik er eentje vond die mij op alle gebieden aansprak.

Keuze is idd. groter, wagens vaak beter uitgerust (de mijne had reeds een Eisenmann uitlaat en Schnitzer vering) en de prijzen zijn redelijk. Verder krijg je meer garanties (althans in vergelijking met Belgie waar je garantie duurt tot het einde van de straat) en vind je meer wagens met een "Scheckheft".

Veel geluk met je zoektocht, ik heb alvast geen sekonde spijt van mijn 2.8 <_<

Dank je.

Precies, dat bedoel ik. Eens vind ik de juiste.

Link naar reactie

Pfff...die kriebels...ze zijn zo bekend!

Huisje is allemaal rond en de sites lopen beter dan ooit...dat is dus geen beperking. De kilometers (ruim 500per week) zijn de reden om het niet te doen, niet alleen om het verbruik maar ook de afschrijving.

Rob, waarom doe je me dit weer aan! <_<

Oh, Rob...Ik wil graag een keertje mee naar Duitsland als je gaat kijken, lijkt me wel interessant om daar eens te snuffelen...je weet per slot van rekening maar nooit <_<

Link naar reactie
ohhhh dat is besmettelijk...

ik heb pas een hele mooie zwarte, met rood leren bekleding gezien..

....

tjee wat moet dat worden, ik heb de mijne nog maar een paar weken.. <_<

Niets mee doen, Anja! Je hebt een fraaie ZZZ. Nu al weer weg doen zou onzin zijn.

Hoewel?? :blink: Nee, niet doen. Wees verstandig!

Maar wat klets ik nou, wat ben ik dan aan 't doen? De mijne mag weg, ondanks de financiële aderlating. Is dat dan verstandig? Nee, nee, nee!! En toch doe ik het. Helaas, een auto is emotie.... Althans, voor de meesten van ons. <_<

Link naar reactie
Rob, ik weet niet wat je hebt gekozen bij marktplaats qua waarde van het product (je hebt geen vaste prijs opgegeven namelijk) want anders heb je kans dat ze 'em verwijderen omdat het "waarschijnlijk" meer is dan 200 euro

Nee Ivo, op marktplaats, voor de rubriek Auto's, betaal je altijd 6 euro. Ongeacht de waarde die je al of niet opgeeft.

Link naar reactie
Pfff...die kriebels...ze zijn zo bekend!

Huisje is allemaal rond en de sites lopen beter dan ooit...dat is dus geen beperking. De kilometers (ruim 500per week) zijn de reden om het niet te doen, niet alleen om het verbruik maar ook de afschrijving.

Rob, waarom doe je me dit weer aan!  :blink:

Oh, Rob...Ik wil graag een keertje mee naar Duitsland als je gaat kijken, lijkt me wel interessant om daar eens te snuffelen...je weet per slot van rekening maar nooit  <_<

Ik ga eerst wat sites afstruinen. En wil al of niet daarna inderdaad wat gerichter gaan kijken in Duitsland, na wat adressen te hebben gezocht. (Pierre, weet jij meer te vertellen??). Het lijkt me héél leuk als je meegaat. Ben dan wél verrekte benieuwd of je je kunt bedwingen... Volgens mij ben ook jij rijp voor een upgrade! <_< Maar laat je niet gek maken, Ivo. Hou het verstandig... :schater:

Link naar reactie
Nee, dan kan ik me ook niet bedwingen, maar who cares, je leeft maar 1 keer en in dat ene leven wil ik als het even kan een estoril blauwe of stahlgrijze Z3 2.8  :blink:

Ik houd het scherp in de gaten iig  <_<

Kijk, dat zijn teksten! Ik denk er niet anders over! :P

Nog wél de eigen ZZZ verkopen... <_<

Edit: Ivodl, je staat op dit moment op exact 1.000 posts.

Link naar reactie
rob, op ebay staat die 2.8 voor 10k EUR !!! (is wel rood  ;)  )

Ik geef de voorkeur aan zwart. B)

Vind ik een hele verstandige keuze. Zwart is immers veel mooier dan rood :schater:

Ik zou 'm overigens ook even op speurders.nl zetten want dat is volgens mij nog gratis.

Als je gaat zoeken (op advertentiezoeker.nl bijvoorbeeld) dan vind je tegenwoordig ook meer auto's bij speurders. Marktplaats is een aflopende zaak....

Link naar reactie
rob, op ebay staat die 2.8 voor 10k EUR !!! (is wel rood  B)  )

Ik geef de voorkeur aan zwart. ^_^

Vind ik een hele verstandige keuze. Zwart is immers veel mooier dan rood :schater:

kan ik in komen.... is een veel neutralere kleur...val je tenminste niet zo heel erg op ;)

Link naar reactie
rob, op ebay staat die 2.8 voor 10k EUR !!! (is wel rood  B)  )

Ik geef de voorkeur aan zwart. ^_^

Vind ik een hele verstandige keuze. Zwart is immers veel mooier dan rood :schater:

Ik zou 'm overigens ook even op speurders.nl zetten want dat is volgens mij nog gratis.

Als je gaat zoeken (op advertentiezoeker.nl bijvoorbeeld) dan vind je tegenwoordig ook meer auto's bij speurders. Marktplaats is een aflopende zaak....

Marktplaats = Ebay, niet bepaald aflopend te noemen ;)

Link naar reactie
Marktplaats = Ebay, niet bepaald aflopend te noemen  ;)

Toch verhuizen de mensen blijkbaar naar gratis sites zoals speurders. Op Marktplaats vind je steeds minder (van boven de 200 euro)

Ik denk dat ze marktplaats gekocht hebben om het leeg te laten lopen, eerlijk gezegd B) (als zijnde concurrent van ebay)

Link naar reactie

Zo zie je maar ben je een dagje niet op het forum en wat zie je........ :D

Rob,

Ik zeg altijd tegen de mensen die me vragen een auto voor hen uit D te halen, verkoop nu gerust eerst je auto, ik vind binnen een week de auto van je keuze, in de juiste kleur en uitvoering.

Tot nu toe nog altijd gelukt B)

En zou mooi zijn nu verkopen in NL en dan mooi het het najaar tegen gereduceerd tarief kopen in D :schater:

groet,

Pierre

PS Als het zover is hoor ik het wel, zoals gezegd tips zijn bij mij gratis af te halen :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.