Ga naar inhoud

waar doet me dit toch aan denken


The Shrike

Aanbevolen berichten

Onder de naam ´Project Tempest´ probeert de Brit Krish Bhaskar een auto op de markt te brengen die is gebaseerd op de aloude Austin Healey. De auto moet in Groot-Brittannië zo´n 25.000 pond gaan kosten en concurreren met auto´s als de BMW Z4 en Mercedes SLK. Op den duur moet er een heel programma aan sportwagens ontstaan

25000 pond ~ 38000 Euro + 10000 (Groenlinkstax) = toch echt veel goedkoper dan een Weismann, maar of hij ook zo goed is????

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

enne: het is Wiesmann  :huh:

je heb gelijk. Komt door die rare Britten bij Topgear (ff een duidelijke regel: HET LIGT NOOIT AAN MIJ) die steeds weismann zeggen.

dan heb ik het toch goed gehoord (zie andere topic) B)

Link naar reactie
behalve de schrijffout is dit toch echt een nieuwe topic

:offtopic: :(

Klopt, maar bijna alles wat over Wiesmann wordt gezegd is al eerder langsgekomen. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk als 't over jouw nieuwe topic gaat. :smart:

Link naar reactie

@ Huub: neu, gewoon geripped van autoweek. Kan er verder ook niks over vinden.

p.s. ik vind de goede man zijn achternaam toch wel lachen als je een auto gaat bouwen.

p.p.s. 1 van mijn beste vrienden heeft een austin healey QP (natuurlijk) met ford V8 in een opslagruimte staan. Nadat ze 2 jaar hadden geprutst om de koeling van die kar op orde te krijgen is hij hem nu bijkans vergeten en heeft geen tijd meer voor zijn speeltje. Ik zal hem dit ook is ff sturen.

Link naar reactie

Nee Huub, dat is 'm zéker niet! Zat plaatjes van een Austin Healy Roadster op Google, maar geen Coupé. Hier wel een plaatje van een modelletje, maar volgens mij met HT. Dus niet een coupé. Maar het is waarschijnlijk wél de uitvoering van de Austin Healy waar het om gaat.

Link naar reactie
Of nog liever de Stag!!!

ben je niet een beetje te jong voor stag?? Ik ken er dus behoorlijk wat doe er een hebben/hadden/willen hebben, maar ze zijn allen uit 45-50.

Nog ff plaatje van Healey coupe ipv link

ah4.jpg

heb er nooit in gereden, maar is geloof ik 800 kilo en heeft dan 300 pk. Als het heel blijft...

p.s. Wat ligt er nu achter in deze z3QP?????

CoupeSyncro01.jpg

Link naar reactie
Wat is te jong?? Dat is een tijd geleden dat ik gehoord heb dat ik ergens tejong voor ben :)

Ik kan me nog herinneren dat mensen (ik noem geen namen) mij te jong vonden voor dingen als houtinleg e.d. Blijkbaar behoor je je te gedragen naar een bepaalde set regels die zegt dat het 1 voor de jongere, en het andere voor de wat oudere mensen is.... Dus ik mag geen houtinleg en Rob b.v. mag dan geen AC Snitzer velgen. ;)

Allemaal kul natuurlijk.....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.