Ga naar inhoud

Led's


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Weet niet wat de licht temp is van de led's Gaat richting 7000 a 8000 denk ik. Ik heb aan Detmar gevraagd of het mocht (hij is apk keurmeester) dus oom agent staat lekker met z'n mond vol tanden. En waarom ook niet? Je mag wel 8000K dimlicht hebben maar geen 8000K sidelights? onzin!

Enne Ivo, wat voor kleurtemp hebben die 5w5 bluevisions? Die gele op de bovenste foto is n.l. ook een blauw 5w5 gloeilampje :unsure:

Link naar reactie
Weet niet wat de licht temp is van de led's Gaat richting 7000 a 8000 denk ik. Ik heb aan Detmar gevraagd of het mocht (hij is apk keurmeester) dus oom agent staat lekker met z'n mond vol tanden. En waarom ook niet? Je mag wel 8000K dimlicht hebben maar geen 8000K sidelights? onzin!

Enne Ivo, wat voor kleurtemp hebben die 5w5 bluevisions? Die gele op de bovenste foto is n.l. ook een blauw 5w5 gloeilampje :unsure:

Ik doelde op die blauwe leds die je ook ziet op je ruitenwissersproeiers. Misschien dat die onder 'extra' onnodige verlichting valt oid en dat ze dan strenger zijn.

Nog even:wat voor fitting had die LED? Of was het een kale met alleen de twee pootjes.

Link naar reactie
Ik doelde op die blauwe leds die je ook ziet op je ruitenwissersproeiers. Misschien dat die onder 'extra' onnodige verlichting valt oid en dat ze dan strenger zijn.

Nog even:wat voor fitting had die LED? Of was het een kale met alleen de twee pootjes.

die zijn VEEL blauwer

Misschien ziijn de kleuren van de foto een beetje verzadigd. Maar ik kon ook blauwe leds bestellen, ik heb de witte. zie Aceparts:

Xenon_all.jpg

Link naar reactie
De bluevision zijn echt vele malen witter dan de bovenste foto, en wat minder blauw dan de onderste foto.  :unsure:

Maar echt bij lange na niet wit genoeg hoor, is maar 3300K Veel te geel bij mijn 6000 Xenon

Dan liever 8000K lampjes. Zoals ik al zei: dee bovenste foto IS AL een soort bluevision.

bluevision 5w5 bij powerbulbs

Link naar reactie
De bluevision zijn echt vele malen witter dan de bovenste foto, en wat minder blauw dan de onderste foto.  :foto:

Maar echt bij lange na niet wit genoeg hoor, is maar 3300K Veel te geel bij mijn 6000 Xenon

Dan liever 8000K lampjes. Zoals ik al zei: dee bovenste foto IS AL een soort bluevision.

bluevision 5w5 bij powerbulbs

die Philipsen heb ik dus in mijn Peut (fabrieksxenon). Ze zijn nog wel geler dan de Xenon, maar veel witter dan de normale 5w5's (die jij nu hebt, denk'k).

Afijn, als je een setje wilt proberen voor weinig, hoor ik het wel :unsure:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Afgelopen maandag is onze Z gekeurd, de garagist heeft de blauwe ledjes voor het afmelden vervangen door normale lampjes, na de keuring zijn ze weer terug geplaatst.

Dat lichblauwe licht van de ledjes is NIET toegestaan bij de APK <_<

Link naar reactie
Stadslicht mag alleen de kleuren geel en wit hebben.

Harde cijfers moeten we hebben.......... geel of wit is zoiets subjectiefs.

Wat is wit licht.......................... :D

Er zou in de wet iets moeten staan als: tussen de 4000 K en 8000 k

Link naar reactie

Z's vorige eigenaar had ook blauwe ledjes ( :D ) in de stadlichten, maar die waren toen ook ECHT blauw. Hebben ze toen ook op de APK omgewisseld. De APK basseert zich af en toe nu eenmaal op subjectieve bevindingen, denk dus gewoon even logisch na. Is het niet al te blauw, dan komt het heus wel door de APK.

Link naar reactie
Die van mij zijn ultra bright white en geven een lichtblauwe gloed,

Ze haalden ze eruit dus, is niet wit -_-

Ja, ik heb ze gezien zondag. 't zijn dezelfde als ik heb.

Ik heb ze zelfgemaakt met 1 ledje. ;)

Ze knipperen niet zoals die van DJ ;)

Link naar reactie
Die van mij zijn ultra bright white en geven een lichtblauwe gloed,

Ze haalden ze eruit dus, is niet wit -_-

Ja, ik heb ze gezien zondag. 't zijn dezelfde als ik heb.

Ik heb ze zelfgemaakt met 1 ledje. ;)

Ze knipperen niet zoals die van DJ ;)

Ik zal jou eens laten knipperen.... ;) Ik heb er een nieuwe ingedaan. Als die nou weer stuk gaat komt er een extra weerstandje tussen. En anders moet Tobias maar een handeltje opzetten ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.