Ga naar inhoud

Wiesmann


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is natuurlijk ook nog een oplossing (voor jezelf iig). Als je je ook inschrijft en hem zelf download heppie hem ook. Voor de anderen blijft het leuk als we hem ergens kunnen neerzetten, dus ff superduper zijn reactie afwachten.

Ik weet eigenlijk niet of ik hem op zo'n public plek mag neerzetten waar de erg gezonde dames "HornyB" uit lutjebroek ook te vinden zijn, zoals putfile.com. Oh, ik zie net dat ze daar niet boven de 10 Mb gaan. Google video heeft geen size limit, maar lult wel over de rechten van het filmpje.

Link naar reactie
Wat mij betreft mag het account zo wel open blijven voor dit soort dingen. Ik zal even kijken hoe het met de bandbreedte loopt. Als dat goed gaat maak ik wel een heel subdomein.

lekker pijpie SuperDuper: hij komt met 593 kb/sec binnengekomen B)

Link naar reactie
Wat mij betreft mag het account zo wel open blijven voor dit soort dingen. Ik zal even kijken hoe het met de bandbreedte loopt. Als dat goed gaat maak ik wel een heel subdomein.

lekker pijpie SuperDuper: hij komt met 593 kb/sec binnengekomen :huh:

Wat wil je met een Wiesman B)

Link naar reactie

maar goed:

Ze hebben dus de roadster getest (MF3, dus met de S54 erin).

Ik ben meer voor de GT (dakkie) met de V8 erin, lijkt me ook meer partij voor de TVR rondetijd B)

Afijn, ik sluit me aan bij Top Gear: I still rather have the Wiesmann (of zeggen ze daar nu Weissmann :huh: ) :D

VET filmpje ;)

BTW: GT heeft elektrische ramen B)

Link naar reactie
dus dicht

Zeg Huub, wanneer gaan de QPs nu AUTOnoom verder??? We kunnen de mensen zonder smaak nu toch uitfilteren (ff Fourier transformatie-tje en huppa klaar).

B) :D ^_^ :D ;) B)

sorry is :huh:

Gaan we tweespalt zaaien?? :D

Link naar reactie
dus dicht

Zeg Huub, wanneer gaan de QPs nu AUTOnoom verder??? We kunnen de mensen zonder smaak nu toch uitfilteren (ff Fourier transformatie-tje en huppa klaar).

:( :D ^_^ :party: :smart: :fiew:

sorry is :offtopic:

Moet je wel op meetings verschijnen anders is er geen strijd we zijn met 38 QPe en er waren deze keer 5.

*maar te veel R kennis/sen opgebouwd om een tweedeling te creeren.*(politiek correct antwoord :lol: )*

Link naar reactie
Vandaag de informatie van Wiesman binnen gekregen.  :lol:

Hmmm, zo'n GT kost in NL "kaal" 150k fleuris, en dan die lijst met opties  :offtopic:

Brrr, de Roadster is 20k goedkoper  :(

Lebber lebber, misschien toch nog eens naar Dülmen rijden om me te vergapen  :smart:

Je kunt ook contact opnemen met Hoefa in Utrecht. Misschien daar te zien.

@ Ivo: zeg wijsneus, ik dacht het al. Jij had Wiesmann ook fout geschreven gisteren. Met 1 n. Je hebt het wel willen wegmoffelen, maar in de quote van Rob zie ik het nog wel staan. :party: :fiew: :schater::schater:

Link naar reactie
Ik zie hier toch weer een sprankje rebellie de kop opsteken... Zeg Shrike, bedenk wel hoe het Napoje is vergaan voordat je je met het alziende oog meet ;)  :)

ik kan het nog wel hebben, maar in een dictatuur moet je idd op je wooorden pasasen ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.