Ga naar inhoud

Wiesmann


Ivo

Aanbevolen berichten

Vandaag de informatie van Wiesmann binnen gekregen. ;)

Hmmm, zo'n GT kost in NL "kaal" 150k fleuris, en dan die lijst met opties :banaan:

Brrr, de Roadster is 20k goedkoper :rolleyes:

Lebber lebber, misschien toch nog eens naar Dülmen rijden om me te vergapen :lmao:

Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag de informatie van Wiesman binnen gekregen.  ;)

Hmmm, zo'n GT kost in NL "kaal" 150k fleuris, en dan die lijst met opties  :banaan:

Brrr, de Roadster is 20k goedkoper  :rolleyes:

Lebber lebber, misschien toch nog eens naar Dülmen rijden om me te vergapen  :lmao:

Je kunt ook contact opnemen met Hoefa in Utrecht. Misschien daar te zien.

Link naar reactie
Deze aflevering hadden ze een potje wax van zymol om een oude rolls op te knappen. 6000 pond!!! :schater: Hij kan natuurlijk overdrijven. :rolleyes:

nou, ze hebben die stateglaze of hoe heet die, die kost inderdaad een paar duizend dollar :banaan:

Link naar reactie
Top Gear gezien? :banaan: Hadden geen goed woord over voor de wegligging en verder alleen maar negatief.......

zat Clarkson achter het stuur? BMW hater als hij is zal het wel nix geweest zijn :lmao:

Maar ik wil er zelf eerst maar eens in rijden :rolleyes:

Link naar reactie
Top Gear gezien? :banaan: Hadden geen goed woord over voor de wegligging en verder alleen maar negatief.......

Ho Ho! Ze waren helemaal lyrisch over het ding! Alleen was ie niet snel genoeg...nou ja boeien, met zo'n mooie bak hoef ik niet zo'n lelijke TVR :rolleyes:

ja, wat is het nou :lmao:

:schater:

Link naar reactie
Top Gear gezien? :foto: Hadden geen goed woord over voor de wegligging en verder alleen maar negatief.......

net als de anderen heb ik dat toch echt anders gehoord. Het was een fantastische auto en wonderbaarlijk hoe met 3 mm rubber en 3 cm veren toch nog een comfortabele naast een strakke ride kon worden gemaakt. Het enige neg wat ik hoorde wat de prijs.

Wat ik tevens hoorde was dat de Weismann vooruit en door een boggie ging als een "cylon raider". Toen moest ik toch ff aan onze eigen centurion denken.

(krijg je nu ook een warm gevoel van binnen Ivo ^_^ :unsure::rant: )

deze is ook B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.