Ga naar inhoud

Nieuwe Cabriokap nodig?


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kom er net achter dat dit bedrijf bij mij in de buurt zit, zal binnenkort eens een kijkje nemen: http://www.cabriohoods.nl

Wel HEEL ERG in de buurt ook! Wat grappig. Nou, ik zou zeggen, probeer een mooie forumprijs voor cabriokappen! :lol: of een groepsbestelling. Ik zie dat ze ook interieuren doen?

Link naar reactie

Ik ken cabriohoods want daar heb ik 2¾ jr geleden mijn kap laten vervangen!

Niet duur en toch kwaliteit;ik was de eerste Z3 die ze deden;ze doen ook veel kevers Sonnenlandkappen,en amerikanen waarvoor ambachtelijk iets voor gemaakt moet worden.

Ze konden ook binnenbekleding voor Z3kap leveren.

Maar ze zijn verhuisd begrijp ik,terwijl ze een prachtig pand hadden,ben benieuwd hoe ze nu gehuisvest zijn.

Link naar reactie
Ik ken cabriohoods want daar heb ik 2¾ jr geleden mijn kap laten vervangen!

Niet duur en toch kwaliteit;ik was de eerste Z3 die ze deden;ze doen ook veel kevers Sonnenlandkappen,en amerikanen waarvoor ambachtelijk iets voor gemaakt moet worden.

Ze konden ook binnenbekleding voor Z3kap leveren.

Maar ze zijn verhuisd begrijp ik,terwijl ze een prachtig pand hadden,ben benieuwd hoe ze nu gehuisvest zijn.

dus iedere Z3 roadster die daarheen gaat eindigt met :banaan: wielen.... :rolleyes:

Link naar reactie
Ik ken cabriohoods want daar heb ik 2¾ jr geleden mijn kap laten vervangen!

Niet duur en toch kwaliteit;ik was de eerste Z3 die ze deden;ze doen ook veel kevers Sonnenlandkappen,en amerikanen waarvoor ambachtelijk iets voor gemaakt moet worden.

Ze konden ook binnenbekleding voor Z3kap leveren.

Maar ze zijn verhuisd begrijp ik,terwijl ze een prachtig pand hadden,ben benieuwd hoe ze nu gehuisvest zijn.

Ik zag een flyer staan bij een zaak en ben op de terugweg even door de weg gereden waar ze zaten maar ik zag niks spectaculairs.

Binnenbekleding zeg je...hmmm...eens kijken of zo straks nog open zijn :rolleyes:

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Nee,als ik die zilveren Z3 zo zie ben ik blij dat ik replica's heb want 't ziet er niet uit!

Doet mij weer twijfelen of spoorverbreders wel zo'n goed idee zijn... :blink:

Link naar reactie

Tobiastoeter,

Leuk, maar ze hebben alleen zwart en blauw en wij willen graag een donkergroene.

Wij willen de kap ook in Nederland laten plaatsen i.v.m. de garantie.

Omdat nagenoeg alle bedrijven zo rond de 1100-1200 euro zitten gaat het er ons om wie de beste kwaliteit en service heeft.

Goedkoper met goede kwaliteit en service mag natuurlijk altijd.

Link naar reactie
Tobiastoeter,

Leuk, maar ze hebben alleen zwart en blauw en wij willen graag een donkergroene.

Wij willen de kap ook in Nederland laten plaatsen i.v.m. de garantie.

Omdat nagenoeg alle bedrijven zo rond de 1100-1200 euro zitten gaat het er ons om wie de beste kwaliteit en service heeft.

Goedkoper met goede kwaliteit en service mag natuurlijk altijd.

Kom eens kijken bij Cabrio Care...... we zijn bezig een speciale dag te organiseren voor HT/ST met dit bedrijf :spam:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.