Ga naar inhoud

BlueVision (was: Hoen Xenonmatch) verlichting


Ivo

Aanbevolen berichten

Goed nieuws:

We krijgen 15% korting bij Powerbulbs [ http://www.powerbulbs.com ].

:guitar:

We hebben nu de volgende mensen;

  • Klaaz: H7 (let op Klaaz, wellicht moet jij ook 9006 hebben!)
  • Pierre (1 paar SilverVisions + 9005 + 9006 + 5W5, die laatste krijg je gratis, denk ik)
  • Eddy (H7?)
  • Not2Fast (H7 + 5W5 + H9005 HB3 + 2 paar Silvervisions)
  • Ivo (9005 + 9006 + 5W5)

Graag ontvang ik jullie exacte wens, bank + adres gegevens per mail, daarna ga ik bestellen.

;)

Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Graag ontvang ik jullie exacte wens, bank + adres gegevens per mail, daarna ga ik bestellen.

Hey Ivo goed werk!

Ik ga morgenavond (=dinsdag) ff goed kijken welke lampen ik heb en zal dan alle gegevens doorgeven, want ik wil stads-, dim, groot- en knipperlichten.

Groeten,

Arno

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Nou, geen antwoord van beide heren :blush:

Maar goed, toch geprobeerd te bestellen, slikken ze mijn emailadres niet bij worldpay :party: handig ;)

Ik zal ze na het weekend wel eens bellen bij Powerbulbs ;)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Mensen, let inderdaad op welke lampen je moet hebben!!! Er staat voorop het glas wel een aanduiding, maar dat klopt niet altijd! Ervaring...:(

In mijn Z3 2.8 1997 gingen HB3 en HB4; uit de VS heb ik daar schitterende helwitte lampen laten komen. NU heb ik dus een 2001 3.0, en daar zit een HB converter in die gewoon H7 lampen slikt, terwijl op het lampglas HB3(of4) staat. Het grootlicht is nog wel de HB variant. De bajonetsluiting die op de converter staat is net iets groter dan de tanden op een HB lamp, dus dat gaat echt niet passen.

Ik heb dus een aantal HB dim lampen over die mooi wit/blauw licht geven. Zal ze in de handelsgroep gooien.

Het lampjes verwisselen is GEEN simpele klus. Ik ben er zeker 2 uur mee bezig geweest en heb heel mijn handen opengehaald. Aan de bestuurderskant zit de airbox met luchtfilter in een unit om de lamp heen gebouwd. Die moet je helemaal demonteren, en omdat je de lampjes moet draaien, snij je je aan het plastic. En ik heb al kleine handjes!!

Ik heb dus voor grootlicht lampen uit de VS (moet merk opzoeken, maar waren $5 !!!) die perfect wit licht geven. Als ik daarnaast mijn Philips megadure Bluevisions zet, zijn die maar zwak en gelig. Die gaan er dus ook weer uit.

Je moet voor de grap eens naar de dealer gaan en vragen om die HB lampen. Bij 2 bij ons in de buurt hielden ze stug vol dat HB lampen niet bestaan. Gewoon via internet bestellen dus.

Link naar reactie

Jongens,

Ik kom er niet uit met powerbulbs/worldpay. Eerst slikken ze mijn emailadres niet (waarom?) en nu kunnen ze mijn creditcard niet processen. Dus ik vrees dat we deze order moeten afblazen, of gaat iemand anders ze bestellen?

:( ;)

Link naar reactie
Het lampjes verwisselen is GEEN simpele klus. Ik ben er zeker 2 uur mee bezig geweest en heb heel mijn handen opengehaald. Aan de bestuurderskant zit de airbox met luchtfilter in een unit om de lamp heen gebouwd. Die moet je helemaal demonteren, en omdat je de lampjes moet draaien, snij je je aan het plastic. En ik heb al kleine handjes!!

Je moet voor de grap eens naar de dealer gaan en vragen om die HB lampen. Bij 2 bij ons in de buurt hielden ze stug vol dat HB lampen niet bestaan. Gewoon via internet bestellen dus.

Heb binnenkort vakantie dan wil ik me eens eraan gaan wagen!! :(

Ivo, wanneer komt de bestelling, al iets vernomen??

Oeps, we hadden mekaar gekruist dan zelf hier maar wat kopen! Huub wat had jij ook al weer wat mooi xenon wit was??

groet,

Pierre

Link naar reactie

Weet niet of het mooi "xenon wit" is maar mij bevalt het super. Het is een philips lamp,power2night gt150.Ben benieuwd naar iemand anders zijn ervaring,Pierre?? :(

Groet Huub

Link naar reactie

Ik wil wel kijken of een aantal weer u it de VS kan halen, net zoals ik de vorige keer gedaan heb. Bovendien heb ik er nog een aantal liggen, die dus niet meer in mijn auto passen. Als iedereen GOED kijkt welke hij precies nodig heeft, dan kan ik weer eens rondsnuffelen en een nieuwe Inkoop actie opzetten.

Link naar reactie
Mooi, ik heb Eddy+Klaaz gemailt en nu ff wachten op hun antwoord....

Oops topic net eens weer doorgelezen, maar ben bang dat mijn mailserver de mail is misgelopen, of heb hem te snel verwijderd...

Maar zoals ik nu begrijp gaat de inkoopactie niet meer door... :lol:

Link naar reactie

OK mensen,

Wat ik nog heb liggen voor de geintresseerden:

Köba H1 lampen (paar) 55W (125W) 4800K -- € 10,-

Köba HB4/9006 lampen (paar) 55W (125W) 4800K - 2 maandjes gebruikt - € 7,50

Nokya HB4/9006 lampen (paar) 80W(100W) 7000K - 2 setjes nieuw - € 12,50/set

Nokya HB3/9005 lampen (paar) 100W(120W) 7000K - € 12,50

Ik heb deze allemaal via Ebay in de VS gekocht. Hiervoor heb ik ruim 2 jaar gereden voordat er 1 lampje de geest gaf, en ik heb altijd mijn lichten aan. Good value for money dus. Alleen toen ik weer deze zwik besteld had kocht ik een andere auto, en ik geloof nooit meer wat er op het lampglas staat :lol: Ze pasten dus niet.

DUs voor de liefhebber bovenstaande prijsjes plus de eventuele verzendkosten.

Mijn ervaring met de types:

BMW 1997 Z3 2.8 HB3; HB4, H7 (mistlamp)

BMW 2001 Z3 3.0 HB3 (groot); H7 in HB converter (dim); H7 (mist)

Link naar reactie
Lees maar nog eens goed, hij gaat volgens mij wel weer door nu :(

Ivo, breng licht in de duisternis :D

groet,

Pierre

:(

Maar ik ga het vanavond nogmaals opnieuw proberen :blush:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

wowowowow!!!!!

Geloof het of niet, maar: het is gelukt :D

De bestelling is geplaatst bij Powerbulbs, met alle korting (als het goed is) ;)

Grtz

Ivo

Link naar reactie

En ze zijn binnen :unsure:

Ik stuur vanavond de mails rond met de totaalbedragen en bankgegevens.

Ziet er allemaal netjes uit, en voor iedereen gratis setje 5W5 lampjes :blush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.