Ga naar inhoud

Airbag lampje brandt

Gast Gast_Dennis

Aanbevolen berichten

Gast Gast_Dennis
Geplaatst:

Hi allen,

het airbag lampje brandt, enig idee? Ik heb de stekkers onder de stoelen al gechecked, maar lijken vast te zitten.

Verder vind ik de stoelen wat speling hebben, een lichte verplaatsing bij optrekken, remmen etc. Anyone?

Dennis

• Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
het airbag lampje brandt, enig idee? Ik heb de stekkers onder de stoelen al gechecked, maar lijken vast te zitten.

Bij mij leken de stekkertjes ook in orde maar ze maakten toch slecht contact.

Heb ze toen uit elkaar getrokken, de pootjes iets verbogen zodat ze beter contact maken, de boel ingevet met vaseline en toen naar de dealer om de comp. te resetten.

De overgangs weerstand was te hoog, heb de klacht niet weer gehad :D

• 4 weken later...
Geplaatst:

Bij mij was het de stekker onder de passagiersstoel. De monteur in de BMW garage in Hasselt besloot dan maar om de boel aan mekaar te flikken en de stekker er tussenuit te halen. Volgens hem bleven die dingen anders voor problemen zorgen...

Geplaatst:

Gaat bij mij op ongeregelde tijden branden en net zo hard weer uit. Tot de volgende keer.

Het beroerde is, dat als er wérkelijk iets aan de hand is, je er evenmin acht op slaat.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen