Ga naar inhoud

Jouw idee is welkom


Ivo

Aanbevolen berichten

Moet toch goedkoper kunnen, op het adresje van Pierre custom made.

Zonder rolbeugels lukt die truc niet.

De Cabrio Design windblocker heeft twee aluminium staanders die het scherm vasthouden in de console.

hm...... IMHO zou ik toch liever die ruimte benutten voor een paar mooie rolbeugels en daarna een windschot.

DSCN3602.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zie er wel uit als knutselen-met-spullen-uit-de-bouwmarkt, maar wie ben ik he?

Link naar reactie
Wie heeft interesse in een inkoopactie voor een doorzichtig windscherm voor de Z3 zonder rolbeugels? De normale prijs is 340 Euro, maar daar moet toch wat af kunnen.

DSCN3602.jpg

Is dit dezelfde??? ^_^

Link naar reactie
standaard rolbeugels met bevestigingsset

Wat bedoel je? :lol:

Toch duidelijk de zwarte van bmw en de set om ze in te bouwen :D

Nieuwprijs incl btw meer dan 800 euro zonder plaatsing :lol:

Ik weet er alles van. Heb het wel gedaan, maar 't is natuurlijk belachelijk veel geld.

Link naar reactie

rolbeugels op ebay kopen. ik had nieuwe voor €100,- en dan dit nog...

Part 51168407177 (COVER LEFT) $14.98

Part 51168407178 (COVER RIGHT) $14.98

Part 51168407238 (SET OF COVERS ODDMENTS BOX $154.00

Part 54618401337 (LEFT ROLLOVER BAR SUPPORT) $62.16

Part 54618401338 (RIGHT ROLLOVER BAR SUPPORT) $62.16

Part 51168407241 (STORING PARTITION) $58.80

Part 51438407165 (LATERAL TRIM PANEL TOP REAR LEFT) $44.24

Part 51438407166 (LATERAL TRIM PANEL TOP REAR RIGHT $44.24

Link naar reactie

Ik vraag me al een tijdje af waarom de LATERAL TRIM PANELs ook vervangen moeten worden. Die van mij hebben al een ronde opening met een afdekdopje.

Is het niet een kwestie van dopje eruit, rolbeugel erin?

(afgezien van de overige onderdelen dan)

Link naar reactie
Ik vraag me al een tijdje af waarom de LATERAL TRIM PANELs ook vervangen moeten worden. Die van mij hebben al een ronde opening met een afdekdopje.

Is het niet een kwestie van dopje eruit, rolbeugel erin?

(afgezien van de overige onderdelen dan)

anders kan je de schroefjes van de rolbeugel niet vastdraaien, er zit nl een plaatje op deze. of je moet een gaatje in de originel willen boren.

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

eeh misschien nog iemand in de markt voor een setje lichtmetaal??

ik ben zelf in vergevorderd stadium van uitzoekerij waar ik het beste mijn aanstaande bbs ch blacks kan gaan kopen (en banden),maar misschien als er meer velgen(en banden) gekocht kunnen worden dan zijn er kortingen te behalen.

wie weet!

er loopt ook een vraagje bij onze forum velgen broeder misschien is het voor hem ook interessant om hier op in te springen?

Link naar reactie
eeh misschien nog iemand in de markt voor een setje lichtmetaal??

ik ben zelf in vergevorderd stadium van uitzoekerij waar ik het beste mijn aanstaande bbs ch blacks kan gaan kopen (en banden),maar misschien als er meer velgen(en banden) gekocht kunnen worden dan zijn er kortingen te behalen.

wie weet!

er loopt ook een vraagje bij onze forum velgen broeder misschien is het voor hem ook interessant om hier op in te springen?

Ebay staat vol met die troep :blink::schater: Ebay duitsland in de gaten houden. Daar komen ze regelmatig voorbij voor prijzen waar geen groepskorting tegen op kan :blink:

Link naar reactie
Ebay staat vol met die troep :rolleyes::schater: Ebay duitsland in de gaten houden. Daar komen ze regelmatig voorbij voor prijzen waar geen groepskorting tegen op kan ;)

mm ja is gedeeltelijk waar!

ik heb een prijsje van reiffengeselschaft uit neuss wat er niet om liegt .

dwz een complete breedset bbs ch black 19"met bijbehorende michelin pantoffels voor €2499 inkl versand zu holland ohne versand is - €80 aber mit metall ventilen!

wie kan daar tegenop?

alleen is dat wel weer een eindje weg dus als er wat mee is dan zit je daar weer mee

hoogendoornwheels doet t voor €2694 die zitten net even onder spijkenisse maar ja is wel 2 meier duurder! en excl versand zelfs zowat 3 meier

daar kun je wel even voor naar neuss kachelen met een geleende polo :rolleyes:

ik heb nog wat lopen bij 2 lokale gasten maar ik denk dat dat zeuren word.

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.