Ga naar inhoud

Jouw idee is welkom


Ivo

Aanbevolen berichten

Wil je iets kopen voor je Z3 en denk je dat meer mensen het willen hebben?

Post je idee en afhankelijk van de reacties maken we er een inkoopactie van ^_^

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is het misschien interessant een gezamelijke inkoopactie voor een armsteun te starten?

(Velen hebben er natuurlijk al één, maar misschien is er nog een stapeltje Z3-rijders die er wel één willen hebben voor een leuke prijs.... :angry: )

Link naar reactie

OK, voor die binnenhemel lijkt het me slim dat een Roadster rijder die kar trekt (ivm specifieke vragen over toepassing e.d.) :angry:

Pierre, zou jij dat willen doen? Of iemand anders ... ? :(

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Binnenhemel heb ik al, ik zou nog wel graag witte glaasje in mijn koplampen willen.

(en nieuwe velgen, maar dat is denk ik minder geschikt voor een inkoopaktie)

Die binnenhemel gaat overigens zwaar ten koste van de hoofdruimte.

Ik ben 1.93, en ik zit met mijn hoofd tegen het hemeltje aan. Ik heb er al over nagedacht op hem er weer uit te halen.

Link naar reactie

ik heb binnenkort misschien witte glaasjes in de aanbieding, een kenis van me had er nog liggen dacht hij ... :D

Link naar reactie
ik heb binnenkort misschien witte glaasjes in de aanbieding, een kenis van me had er nog liggen dacht hij ...  :D

Zeg Ivo, hoe zit dat met dat geheimzinige handeltje van jou?

Herstel: morgen meer nieuws.

Ik heb in ieder geval een M Stuur met airbag en waarschijnlijk ook compleet witte koplampen (met chromen ringen, dus facelift!) in de aanbieding.

Geen witte glaasjes dus :)

Link naar reactie
En Huub ga jij die armsteunen bestellen? Denk dat er meer mee willen doen. Ik zag Not2Fast al...

N2F heeft er toch al een? :D

Link naar reactie

N2F heeft er toch al een?  :lmao:

Herstel: morgen meer nieuws.

Oh zou kunnen hoor.

Maareh, ga je me verrassen met leren interieurdelen Ivo?

nope, ik ga meer voor het :P spul :o

Link naar reactie

Nog mensen die gaan voor een BMC carbon airbox? Ze hebben nu een kortingsactie: voor de 3.0l geen € 299,- maar € 256,- k heb een nederlandse importeur gevonden, dus bij garantie of vragen gewoon een nederlander die snel op zijn mail reageert...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Wie heeft interesse in een inkoopactie voor een doorzichtig windscherm voor de Z3 zonder rolbeugels? De normale prijs is 340 Euro, maar daar moet toch wat af kunnen.

DSCN3602.jpg

Link naar reactie
Wie heeft interesse in een inkoopactie voor een doorzichtig windscherm voor de Z3 zonder rolbeugels? De normale prijs is 340 Euro, maar daar moet toch wat af kunnen.

DSCN3602.jpg

Moet toch goedkoper kunnen, op het adresje van Pierre custom made.

Link naar reactie
Moet toch goedkoper kunnen, op het adresje van Pierre custom made.

Zonder rolbeugels lukt die truc niet.

De Cabrio Design windblocker heeft twee aluminium staanders die het scherm vasthouden in de console.

Link naar reactie
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.