Ga naar inhoud

Onze jarigen


ChrisXL

Aanbevolen berichten

Rimbro dierenvriend en Renault liefhebber,over je andere liefhebberijen zullen we het niet hebben :lmao: .van harte Gefeliciteerd. :huh:

*Huub & reinata*

feature43kk.jpg

Link naar reactie
En bedankt jongens, ben een beetje ziekjes, maar verjaardag vorig week al gevierd, was errug leuk!

Prettige zondag nog

Ri :m: bro

Dat krijg je er van als je alles GOED doorviert.... :huh: ;) ;) ;) :drank:

Van hart [g] e en ook voor jullie een fraaie Zondag. :lmao:

Link naar reactie

Beter laat dan nooit... Rimbro GEFELICITEERD! :fez:

b.t.w. Je kan ook gewoon beginnen met een BoxterS hoor :lol: Volgens Jeremy rijdt ie perfect!

boxsters0514s9jh.jpg

Heb e.v. een promofilmpje van 23 MB over de 911/997 voor je. Mag 'm niet online zetten want hij is hier gemaakt, en dus classified. Ik kan 'm je mailen (als je mailbox dat aankan) of uploaden ergens prive. :lol:

Link naar reactie

Heeft die al, een beetje:

Nou misschien was ik dat wel, ik zat ook in die drukte en ben mooi bij die nieuwe rotonde op de zandvoortse laan omgekeerd. Ik heb sinds 3 weken een zwarte Z3 en moet nog even wennen aan het groeten van andere Z3 rijders. Ik ga het zéker doen ! !

Iig, van harte. :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.