Ga naar inhoud

Onze jarigen


ChrisXL

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • Administrator

Marcooooooo! ( @coot ) Van harte! Maak er iets moois van vandaag ondanks het weer en de op handen zijnde maatregelen.

 

En de rest van de jarigen van vandaag natuurlijk ook van harte!

Link naar reactie
  • Administrator

Dank je@Ewout! Ja, deze keer een beetje "speciale" want Huug (@Junior) is nu 4 en mag dus voor het eerst naar school. Toch een mijlpaal.  :default_thumbup:

 

Gisteren eerst uren knippen, plakken en knutselen voor de tractaties, vandaag shinen! 
 

B7ADC4ED-82C0-4DC4-92E3-B0E0D5A6A523.thumb.jpeg.b8cb7131b1add81ff1b33994b69c21b9.jpeg

 

D623999E-EBC0-4D58-B67D-63ED559EB1D9.thumb.jpeg.882f158fe2e4083331d08fc1af7507b5.jpeg

 

(er komt "haar" van tuinkers op die poppetjes als je ze genoeg water en zon geeft).

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • Administrator

@Menko: van harte Menko! :groupwave: De kaarsjes op de taart hoefde je vandaag in ieder geval niet zelf uit te  blazen ...

 

Nieuwe afdekkapjes voor de spaken van je stuur / MSFW knoppen vcor je verjaardag gehad neem ik aan?

  • Thanks 1
Link naar reactie
Op 11-3-2021 om 13:57, Maurits zei:

@Menko: van harte Menko! :groupwave: De kaarsjes op de taart hoefde je vandaag in ieder geval niet zelf uit te  blazen ...

 

Nieuwe afdekkapjes voor de spaken van je stuur / MSFW knoppen vcor je verjaardag gehad neem ik aan?

 

Dank je!

En ja, voor mijn verjaardag gekregen, heb verder zo weinig te wensen ook he 😉 

Link naar reactie

Tnx, ook namens de jarige! :kisstogether: 

 

Voor de mooie plaatjes wachten we nog even op het gouden uurtje, voor het drankje moet ik nog even kiezen: 

 

 

P_20210318_161102[1].jpg

aangepast door Shoveltje
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.