Ga naar inhoud

z4 coupe op IAA

The Shrike

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geen gezicht!!! lijken wel van die Maya de Bij stengeltjes :)

Wordt je meteen platgemept Andre ;) of verdronken in de Ice Tea.

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu hebbu <_<

Geplaatst:

ik weet niet helemaal waarom dit het Wiesmann draadje is geworden, maarre ...

ik vind de coupe echt heel mooi, en ben ook in veel dingen BMW-anhanger maar voor dit geld zou ik toch ook naar de Aston Martin V8 vantage kijken. Ik denk dat ik die dan toch mooier vind. ;)

Geplaatst:

Maar.... Z8 of Wiesmann? is dan de vraag? B) Dat is nog niet zo'n eenvoudige keuze! ^_^ Mits die geldboom eindelijk volgroeid is natuurlijk ;)

Geplaatst:
DJ,

Als je dan geld genoeg hebt, gewoon allebei? ^_^

Ja , Z8 voor het open rijden. En de Wiesmann GT voor het dichte circuitwerk ;)

Daar zit tenminste een V8 in i.p.v. de straightsix van B) die in de roadster zit (zou het dezelfde V8 zijn als de Z8?)

Geplaatst:

Nee, de V8 in de z8 is die uit de vorige M5 (4 liter V8 met 400pk). In de Wiesmann ligt de modernere 4 liter V8 uit de (nu ook al weer oude) 540 met 333pk.

Geplaatst:
Nee, de V8 in de z8 is die uit de vorige M5 (4 liter V8 met 400pk). In de Wiesmann ligt de modernere 4 liter V8 uit de (nu ook al weer oude) 540 met 333pk.

Oh? Wat jammer. Had er dan die 400 pk ingeduwd! ;) Had ie nog een beetje mee kunnen komen met de echte GT's Nu is ie dus ongeveer net zo snel als een B) (op zich niks mis mee) maar een Z8 is toch echt sneller! sjammer

Geplaatst:

Ivo,

Bedankt voor de info en mooie plaatjes!!!

DJ,

Blijven sparen (of je gebruikt je vrijval van je spaarloon) ;)

Geplaatst:

4.8 liter volgens mij B)

Jaaaaa, die GT is natuurlijk veel zeldzamer dan de roadster, dus zeker DOOR sparen ;)

Geplaatst:

sorry, klopt. Ik dacht dat ik het gisteren ergens anders gelezen had, maar het is de 4.8 met 367 pk die ook in de X5 4.8i.s. ligt zoals op de website te lezen is.

Geplaatst:
Heb je je targets al gehaald???

ik ben al voor volgend jaar bezig B)

Maar helaas niet genoeg voor een WGT ;)

Geplaatst:

en dan nu nog een Wiesmann GT-R met de V10 van de nieuwe M5 B)

;)

Geplaatst:

Neen, is de V8 uit de 4.8IS en deze motor is niet moderner dan de M5/Z8 blok. B) Motoren zijn hun tijd immers ver vooruit! :schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen