Ga naar inhoud

z4 coupe op IAA

The Shrike

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er zijn al veel draadjes over geschreven, maar ik zie net op autoweek een hele meuk fotos en schijnbaar staat hij volgende week op de IAA

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

nou, ik denk dat hij voor mij wel een alternatief is. Ik moet er wel in passen en de productiekwaliteit moet beter zijn dan de z3 en dan zou ik hem willen omruilen. Mijn vrouw kennende wil ze hem er echter bij gaan kopen (bij ons komen de schepen met geld altijd afmeren, NOT ^_^ ), maar dat zou natuurlijk wel het ideaal plaatje zijn.

Geplaatst:

in de autovisie staat ook een mooie foto: IMHO beter dan alle PhotoShop tot nu toe :(

Maar er gaat niets boven een MQP ^_^

Geplaatst:
Time to broaden your horizon............. :rolleyes:

nope, Z4 is en blijft NIET mijn favo.

Geef mij maar een Wiesmann GT :)

Geplaatst:

Hopelijk gaat dit niet het uiteindelijke model zijn want vind de achterkant toch niet zo geslaagd. In het bijzonderste de achterruit. Mah jah, vond vroeger de QP ook maar een vreemde eend in de bijt. Maar dat is nu toch helemaal iets anders, is men favo droomwagen geworden.

Nog ééntje om het af te leren.

107.jpg

Geplaatst:
Ivo houdt van ronde vormen :):rolleyes:

hubba hubba

GT_004.jpg

Geplaatst:

Z4 Coupe, ik vind hem:

Waanzinnig fraai!!

Wordt wel nog even sparen vrees ik, of gewoon een paar jaar wachten tot dat er weer mooie tweedehands exemplaren op de markt zijn.

Zal wel rond de 60 duizend euro's gaan kosten!

Groeten Maarten :rolleyes:

Geplaatst:

En het beroemde knikje zit er deze keer ook weer in. :rolleyes:

Geplaatst:

Vandaag staat ie in de Telegraaf. Ik vind 'm mooier dan de Z4 roadster (maar dat is niet zo moeilijk) Maar als ik het geld had zou ik toch voor de Cayman gaan, of een oudere 911/993

Geplaatst:
Vandaag staat ie in de Telegraaf. Ik vind 'm mooier dan de Z4 roadster (maar dat is niet zo moeilijk) Maar als ik het geld had zou ik toch voor de Cayman gaan, of een oudere 911/993

DJL,

I second that :unsure:

Geplaatst:

Waarom uberhaupt kiezen voor een dicht model als je ook open kan rijden?

Open kunnen rijden is de helft van de kick;ik vraag me serieus af wat een goed argument is voor de dichte variant;zowel wat betreft de Z3 als de Z4;de dichte varianten zijn ook nog eens minder waardevast dus...?

Geplaatst:
de dichte varianten zijn ook nog eens minder waardevast dus...?

ehhh :foto:

verder natuurlijk gewoon smaak, Mark, dat is altijd een goed argument :huh:

Geplaatst:
ik vraag me serieus af wat een goed argument is voor de dichte variant;zowel wat betreft de Z3 als de Z4

ook eeeh :foto:

een dichte is IMHO mooier, leuker, cooler, beter, geweldiger, fijner, eniger, liefer, mooier, jofeler, reuze unieker, zaliger ,grootser, hemelser, idealer, lekkerder, schooner, mieterser, superberer, briljanter, goddelijker, kostelijkre, prachtiger,....meer

Geplaatst:
ik vraag me serieus af wat een goed argument is voor de dichte variant;zowel wat betreft de Z3 als de Z4

ook eeeh :huh:

een dichte is IMHO mooier, leuker, cooler, beter, geweldiger, fijner, eniger, liefer, mooier, jofeler, reuze unieker, zaliger ,grootser, hemelser, idealer, lekkerder, schooner, mieterser, superberer, briljanter, goddelijker, kostelijkre, prachtiger,....meer

maar een open Z3 is wel veel "opener" ;) :foto: :lol:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen