Ga naar inhoud

eindelijk aangemeld


Huub

Aanbevolen berichten

Ik was een anonieme bezoeker van jullie forum, nu niet meer dus. Ik heb vanaf 1998 de Autovisie met test Z3M coupe en sindsdien mijn droomauto en hopend hem eens te kunnen bezitten. Sinds 21 februari 2004 is het dan zover ik heb de auto. Al een half jaar op zoek in Duitsland en twee echt bekeken. Helaas visten ik net achter het net. Ik was echt op zoek naar een automaat en zwart. Op zoek naar een automaat omdat ik in een rolstoel zit en handbediening aan het stuur moet hebben. Een week nadat ik de auto had was die aangepast en kon ik er eindelijk zelf in rijden en hoefde ik niet meer naast vrienden, die overigens maar al te graag een stukje wilde rijden. Nee nu kon ik dan echt samen met mijn vriendin en de hond rijden. Super echt helemaal te gek. Ik dacht dat mijn andere BMW 525I touring power had maar deze is toch echt een heel andere klasse. Wat vooral mijn vriendin kicken vind is het parkeren bij een invalidepakeerplaats, mensen weten niet hoe snel ze moeten reageren want iemand met een handicap rijdt toch zeker niet in een Z3 coupe 2.8.

Ik post binnenkort weleens foto\s van de aanpassing.

Groet Huub.

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ha die Huub,

Dat vinden die monteurs die auto's aanpassen ook wel eens leuk, een echte auto onder de handen ^_^

Heb je geen problemen met de lage instap van de Z3 ? :lol:

Welkom hier in ieder geval -_- Je hebt denk ik de meest unieke Z3 ooit ;)

Ivo

Link naar reactie

bedankt voor jullie spontane reactie. Die monteurs vonden het inderdaad super meestal zijn het vito's en lelijke opels.Heb geen last van de lage instap heb in het verleden de meeste van mijn auto's verlaagd en ben toch nog redelijk lenig.

Door het vele readen als gast heb ik het idee dat ik bepaalde mensen al ken(de mensen dus die veel posten).leuk forum!

Moet proberen snel een 2.8 te worden

Link naar reactie

Is dat zeker zo ,ik heb in belgie ooit een te koop zien staan op autoonline het was wel een vage foto maar de z3 was estoril blue. en ze adverteerden ook als een z3m coupe. Maar pin me er niet op vast.

Link naar reactie

Pierre Heb ook van jou nog een reactie gehad op het bulletinboard ,had een vraag over 18 inch velgen en banden.Heb nu een set BBS ch velgen op het oog 19 inch,maar even afwachten wat voor prijs die man er van maakt.

Op marktplaats staat ook nog een set te koop(E46touring)heb jij toch ook.Maar vind gebruikt toch eng. Iemand ervaring met 19 inch.

Link naar reactie

Huub,

Heb zelf 19 inch op de e46 touring, die BBS CH's zijn mooi, persoonlijk vind ik alleen 19 inch te hoog voor de Z3, je moet al een hele platte band 225/35/19 gebruiken om dezelfde afrolomvang als origineel te krijgen en dat wordt weer erg hard. Anders verlies je dus trekkracht, toevallig vandaag nog een Z3 met 19 inch CH gezien in Duitsland.

De velg is mooi, deze auto was echter niet verlaagd en zag er daardoor een beetje uit als een bigfoot.

Ergo, als je dan toch persee 19 inch wil rijden en het het vermogensverlies niet erg vindt koop ze dan met 235/35/19 met Dunlop SP9000, is de band wat hoger en de Dunlop is erg komfortabel. Ik zou hem dan wel verlagen.

18 inch is echter een hele goede kompromis!!

Gebruikte velgen kan heel goed, als ze maar niet beschadigd zijn, van te voren goede foto's laten sturen. :fez:

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.