Ga naar inhoud

?! HUH ?!


Hendrik

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hi,

Nee Z3 tje gaat niet voor die van Felix, die heb ik vaqndaag reeds verkocht aan iemand uit Geldermalsen. Voor de vraagprijs van EUR 17.900,= Ik vraag mij of of ik toch niet te weinig heb gevraagd, de prijs is nl zonder hardtop, ik had hem 2 jr geleden voor 23.000 incl bpm zelf uit duitsland geimporteerd.....

dus als ik volgende week netjes het geld krijg overgemaakt ben ik Z3 forum member af. Maar met de 5 touring mag ik toch ook mee op de forum meetings ??

Felix

Link naar reactie
dus als ik volgende week netjes het geld krijg overgemaakt ben ik Z3 forum member af. Maar met de 5 touring mag ik toch ook mee op de forum meetings ??

Felix

Doen, Felix. Ik weet trouwens zeker dat je het niet zou kunnen laten dit Forum te volgen. Je bent net zo verslaafd als wij. ;)

Link naar reactie
Originele AC Schnitzer my ass ;) , de meerdelige Type 4 velg is er pas vanaf 20 inch en niet kleiner :schater:

Als je hier de 1 serie neemt is die velg er volgens mij in 18". En voor de 3-serie hebben ze 19". Da's toch dezelfde velg als Z3tje heeft, of ben ik verkeerd?

Link naar reactie
Enige in Europa !!!!

:schater::schater::schater:

ik mag hem wel die z3tje ;)

Goed he ;) :schater::schater:

ff Bart pesten ;)

Maar ik ben met een :m: bezig uit duitsland, dus heb ik nu een luxe probleem ;)

Dan maar de 1.8 er uit :( doet wel pijn hoor zo,n uniek exemplaar.

Misschien zet ik het interieur nog wel over :D staat overigens wel mooi bij Imola rood hoor.

Ja ja het gaat dus om een rode :m:

Ik hou jullie wel op de hoogte hoor -_-

Link naar reactie
Enige in Europa !!!!

:schater:  :schater:  :schater:

ik mag hem wel die z3tje  ;)

Goed he ;) :schater::schater:

ff Bart pesten ;)

Maar ik ben met een -_- bezig uit duitsland, dus heb ik nu een luxe probleem :D

Dan maar de 1.8 er uit :( doet wel pijn hoor zo,n uniek exemplaar.

Misschien zet ik het interieur nog wel over :m: staat overigens wel mooi bij Imola rood hoor.

Ja ja het gaat dus om een rode :(

Ik hou jullie wel op de hoogte hoor ;)

dat is nou echt upgraden :m: B) ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.