Ga naar inhoud

Nieuw lid

pvr
 Share

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

ChrisXL had mij een mailtje gestuurd of ik interesse had om hier ook eens te kijken. Bij deze dus.

Ik woon in Engeland sinds 1988, en heb een Toledo blauwe 3.0 Z4 van maart 2004.

Ik ga eens op mijn gemak hier even rondkijken. Moet wel zeggen dat het me niet al te makkelijk gaat om weer eens in het Nederlands te schrijven ,,, :lmao: dus let niet te veel op mijn schrijffouten :lmao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 27
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oh, en voor informatie, ik heb de lak laten behandelen door Protech in NL. (www.protech.nl).

Was zeker de moeite waard om daar een "kleine" omweg voor te maken tijdens het inrijden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice ride PVR... zal hem in oktober wel IRL zien :lmao:

Ah, dan moet ik ook een foto van de voorkant laten zien want die krijg je dan natuurlijk nooit te zien dan :lmao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice ride PVR... zal hem in oktober wel IRL zien :muur:

Ah, dan moet ik ook een foto van de voorkant laten zien want die krijg je dan natuurlijk nooit te zien dan :muur:

:lmao: :lmao: :schater:

dat belooft wat :muur:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Show off.... denk dat maar niet hoor..... DavidM en Jay hadden het in de bergen heel moeilijk met me en Alfie overal... :lmao: Zal ik gelijk maar een foto van mijn Lopez butt plaatsen? Dan kan je er alvast aan wennen.... :schater:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey... dat is één van die "legal" detectors?

Heb ze hier ook wel eens gezien....(en heb er aan zitten denken) is hier namelijk ook een must! :lmao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, het is een GPS gebaseerde detector waar alle "vaste" scamera's in staan. Hier zit ook de (nu nog legale) laser detector in en ook de (niet legale) laser diffuser (heb ik niet aanstaan trouwens).

Rijdt een stuk rustiger ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het nederlandse forum, pvr

Je Z4 ziet er geweldig uit.

Wat ik me van die mobiele navigatiesystemen afvraag is, of deze nog wel te horen zijn als het cabrio weer is :P

en waar je zoiets laat op je dashboard, want ik heb het gevoel dat de spiegel al veel van de ruimte boven het dashboadr inneemt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik me van die mobiele navigatiesystemen afvraag is, of deze nog wel te horen zijn als het cabrio weer is  :P

en waar je zoiets laat op je dashboard, want ik heb het gevoel dat de spiegel al veel van de ruimte boven het dashboadr inneemt

Zeker wel, volume is variabel.

Als je geen ingebouwde navigatie hebt (op de plaats van de radio) zijn er verschillende manieren om het scherm te plaatsen. Dat kan op een zwanenhals zijn, maar dat kan ook met een houder op het ventilatie-rooster in het midden.

bmwnavigatie1iz.th.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share