Ga naar inhoud

Nieuw lid


pvr

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

ChrisXL had mij een mailtje gestuurd of ik interesse had om hier ook eens te kijken. Bij deze dus.

Ik woon in Engeland sinds 1988, en heb een Toledo blauwe 3.0 Z4 van maart 2004.

Ik ga eens op mijn gemak hier even rondkijken. Moet wel zeggen dat het me niet al te makkelijk gaat om weer eens in het Nederlands te schrijven ,,, :lmao: dus let niet te veel op mijn schrijffouten :lmao:

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nice ride PVR... zal hem in oktober wel IRL zien :muur:

Ah, dan moet ik ook een foto van de voorkant laten zien want die krijg je dan natuurlijk nooit te zien dan :muur:

:lmao: :lmao: :schater:

dat belooft wat :muur:

Link naar reactie

Welkom op het nederlandse forum, pvr

Je Z4 ziet er geweldig uit.

Wat ik me van die mobiele navigatiesystemen afvraag is, of deze nog wel te horen zijn als het cabrio weer is :P

en waar je zoiets laat op je dashboard, want ik heb het gevoel dat de spiegel al veel van de ruimte boven het dashboadr inneemt

Link naar reactie
Wat ik me van die mobiele navigatiesystemen afvraag is, of deze nog wel te horen zijn als het cabrio weer is  :P

en waar je zoiets laat op je dashboard, want ik heb het gevoel dat de spiegel al veel van de ruimte boven het dashboadr inneemt

Zeker wel, volume is variabel.

Als je geen ingebouwde navigatie hebt (op de plaats van de radio) zijn er verschillende manieren om het scherm te plaatsen. Dat kan op een zwanenhals zijn, maar dat kan ook met een houder op het ventilatie-rooster in het midden.

bmwnavigatie1iz.th.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.