Ga naar inhoud

Audio upgrade


libro

Aanbevolen berichten

  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

You name it en je kan het er in terug vinden :blink:

Goeitijdenslechtetijden plakplaatjesverzamelboekje

gebruikte demakeup watjes en oorsmeerstokjes met pulk

lege spa blauwflesjes met nog een restje kraanwater d'r in

zwangerschapstest

opgefrommelde mobiele telefoonheadset snoertjes

.....

Link naar reactie
Completemakeupsetopgefrommeldeoplaadsnoertjesvoordemobilewinkelbonnetjesparkeerbonnetjesreclamefoldertjesstungun.

Bij ons geen zwangerschaps testjes meer, of moet ik me opeen zorgen beginnen te maken??? :blink:

nou, had ze het laatst over.... maar jij weet dus nog van niks? :muur:

zal het wel niet van jou zijn dan :o

Link naar reactie

(ik hoop dat je versterker zwaar genoeg is,moet wel over hebben anders klappen je speakers eruit!!)

Heb jij ook veel vibraties uit de carrosserie van de deuren?                     

Bij sommige lage frequenties is het soms wel storend.

groeten,wout

en als je te hard bonkt is het slecht voor je wegligging...als je auto bij iedere bassdrum loskomt :blink::muur:

Bij een te zwakke versterker kan ook gewoon je versterker uitfikken natuurlijk

Qua bonk zeg maar zit er het dubbele aan woofers,Extreem lijkt me.Bij mijn set vindt ik het al behoorlijk!Resonantie maar op de koop toenemen,dus maar?!

gr wout

:o

resonantie is wel minder fijn maar och,niet helemaal weg te krijgen ben ik bang!?

Link naar reactie

(ik hoop dat je versterker zwaar genoeg is,moet wel over hebben anders klappen je speakers eruit!!)

Heb jij ook veel vibraties uit de carrosserie van de deuren?                     

Bij sommige lage frequenties is het soms wel storend.

groeten,wout

en als je te hard bonkt is het slecht voor je wegligging...als je auto bij iedere bassdrum loskomt ;) :D

Bij een te zwakke versterker kan ook gewoon je versterker uitfikken natuurlijk

Qua bonk zeg maar zit er het dubbele aan woofers,Extreem lijkt me.Bij mijn set vindt ik het al behoorlijk!Resonantie maar op de koop toenemen,dus maar?!

gr wout

B)

resonantie is wel minder fijn maar och,niet helemaal weg te krijgen ben ik bang!?

Versterker is zwaar genoeg en resonantie heb ik alleen als je buiten staat op de rechter buitenspiegel, maar dat komt omdat het spiegelkapje trilt en dat is zo op te lossen.

Versterker is een Directed 500 met 125 watt continue per kanaal en heel stabiel.

Klinkt echt goed.

Op de binnenkant van de buitenste deurplaat hebben ze ook Dynamat geplakt tegen resonantie.

Dus op de deurplaat en achter het deurpaneel dynamat, moet genoeg zijn dacht ik. B)

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Help! Heb zojuist even dit topic doorgespit en ben nog niks wijzer. Ik wil heel simpel mijn speakertjes upgraden / vervangen. Zonder daar bakken met geld aan uit te geven en overal draden en subwoofers aan te moeten leggen. Heb nu alles nog orgineel. Dus gewoon de speakers bij de voeten. Wat zit daar orgineel en waarmee kan ik dit vervangen om toch enigszins verbetering in geluid te ervaren?? Hoeveel watt?? Ik gebruik een BMW Becker traffic pro stereo. Ik zwil dus met een relatief eenvoudige en niet al te dure ingreep resultaat behalen. Ik verwaht uiteraard geen wonderen.... :thumbup:

Link naar reactie
Help! Heb zojuist even dit topic doorgespit en ben nog niks wijzer. Ik wil heel simpel mijn speakertjes upgraden / vervangen. Zonder daar bakken met geld aan uit te geven en overal draden en subwoofers aan te moeten leggen. Heb nu alles nog orgineel. Dus gewoon de speakers bij de voeten. Wat zit daar orgineel en waarmee kan ik dit vervangen om toch enigszins verbetering in geluid te ervaren?? Hoeveel watt?? Ik gebruik een BMW Becker traffic pro stereo. Ik zwil dus met een relatief eenvoudige en niet al te dure ingreep resultaat behalen. Ik verwaht uiteraard geen wonderen.... :thumbup:

Misschien heb je HIER iets aan...

Link naar reactie

Beste ZZZ Woudsend,

Je moet mijn broertje "Roberto" er even over vragen. Hij is lid van de BMW Z3 hyve dus je hebt hem snel gevonden.

Hij heeft onlangs bij z'n roadster een heel betaalbare composet ingebouwd met SUPER zuiver geluid. Bijna nog beter dan de Harman Kardon installatie van mijn Coupe... bijna :thumbup:

Maar vraag hem hier serieus even over. Hij is alleen t/m vrijdag op wintersport.

Link naar reactie
Hij heeft onlangs bij z'n roadster een heel betaalbare composet ingebouwd met SUPER zuiver geluid. Bijna nog beter dan de Harman Kardon installatie van mijn Coupe... bijna :thumbup:

Kan gauw beter dan die HK zooi :thumbup:

Gelukkig heb ik altijd de Eisenmann tunes aan staan :thumbup:

Link naar reactie
Kan gauw beter dan die HK zooi :holiday:

Gelukkig heb ik altijd de Eisenmann tunes aan staan :rolleyes:

mwwwjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

Nu wil ik ook een Eisenmann....

Link naar reactie
:schater::schater::schater:

Op de 2.8-en klinkt de Eisenmann werkelijk geweldig, believe me :rolleyes:

Er rijden nu heel wat hier op het forum met deze onder de 2.8 brullend :holiday:

Is er een Eisenmann avondwinkel?? :schater:

Link naar reactie
Beste ZZZ Woudsend,

Je moet mijn broertje "Roberto" er even over vragen. Hij is lid van de BMW Z3 hyve dus je hebt hem snel gevonden.

Hij heeft onlangs bij z'n roadster een heel betaalbare composet ingebouwd met SUPER zuiver geluid. Bijna nog beter dan de Harman Kardon installatie van mijn Coupe... bijna ;)

Maar vraag hem hier serieus even over. Hij is alleen t/m vrijdag op wintersport.

Super! dank je wel. Ik ga hem zeker vragen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.