Ga naar inhoud

Audio upgrade


libro

Aanbevolen berichten

in mijn optie 3 noemde ik de mogelijkheid om zelf iets te gaan fabrieken om een subwoofer tussen de stoelen te krijgen, heb zojuist een site gevonden van een gast die dit gedaan heeft, erg lollig...

@MrJones; ik kan het schema even niet meer terugvinden op internet, maar het 'aanhangsel' is inderdaad een soort filter voor zowel links als rechts, als je dus de linkerkant weggesloopt hebt, doet rechts ook niets meer.

Link naar reactie
  • Reacties 143
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben vandaag achter men werk die eerste set boxen gaan inruilen. Heb me dus die composet meegebracht. Heb dan de boxen aangesloten en die OEM filter gebruikt. Speelt dus schitterend. Echt hetgeen ik wou. Zuiver en ni te overdreven. Als ik me ooit nog eens verveel zal ik wel eens die tweeters ook vervangen door de bijgeleverd van PG. Maar zie het voort moment nog niet zitten om de deuren te gaan afbreken.

In ieder geval bedankt aan iedereen die me heeft geholpen :rolleyes:

I :) this forum :D

Link naar reactie

Op de sportschool waar ik train, hadden ze een evenement georganiseerd.

Sterkste Man van Gelderland

Ik moet komen helpen. (Voor als ze het niet meer zelf kunnen opknappen :m: )

Geïnteresserden kunnen, na de rit natuurlijk, langs komen.

Je snapt natuurlijk wel dat ik hier niet onderuit kan komen. Anders krijg ik al die lui achter me aan. :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.