Ga naar inhoud

Benzineprijs


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

ik denk niet alleen voor Ivodl. Voor heel veel Z's hier. Want vergeet niet: nu is het nog 1,45 ofzo. Maar dat blijft niet zo! De voorspelling is dat het blijft stijgen totdat het over 10 jaar niet betaalbaar is, want dan is de olie gewoon op!

Dat betekent dus dat je waarschijnlijk over een jaar of 2 de benzine voor een Z3 uberhaupt al niet meer kan betalen. Dus niet zo lang voor die tijd is een gasinstallatie all rendabel. En dat is denk ik de enigste optie om in je Z te blijven (plezier)rijden als liefhebber (zoals veel liefhebbers van Amerikaanse auto's nu al doen) Als woonwerk vervoersmiddel moet je dan allang een ander vervoersmiddel hebben :lmao:

Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Benzine opnieuw goedkoper

Marktleider Shell heeft de adviesprijs voor benzine donderdag opnieuw verlaagd. Na explosieve stijgingen in de afgelopen weken, is dit de tweede keer deze week dat de prijs zakt. De adviesprijzen liggen nu 3,4 cent lager dan gisteren. Een liter euro ongelood komt nu op 1,495 euro. Super plus komt op 1,549 per liter. Diesel bleef gelijk in prijs en kost 1,115 per liter.

Shell baseert zijn adviesprijzen op internationale productnoteringen. De prijsstijgingen in de afgelopen weken waren het gevolg van de orkaan Katrina. Olieplatforms, raffinaderijen en oliepijpleidingen raakten zwaar beschadigd. Dat alles in combinatie met hoge olieprijzen zorgde voor dure benzine. Zaterdag werd de absolute recordadviesprijs bereikt, een liter euro kostte toen 1,549 euro.

Link naar reactie

Deze week maar eens een keertje "normaal" (woon-werk e.d.) gereden, resultaat van deze week:

560Km kunnen rijden (!!!) - 46 Liter moeten tanken = Ruim 1/12

Ik heb gewoon mijn rijstijl aangepast, en in mijn geval scheelt dat zo'n 80K/m per tank...zet je wel te denken ;)

Link naar reactie

De prijzen in Spanje waren veel beter, betaalde daar €1,03 voor een liter benzine 95RON

Heb 10.2 L/100 KM gereden vond dat heel netjes in een automaat.

Kon vanuit Luxenburg 473 km rijden op een tank benzine maar was wel knijpen de laatste KM voor de benzinepomp.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.