Ga naar inhoud

TE KOOP


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT VERKOCHT

& klemmend verzoek aan IVO !!

http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=aut...u=bmw&ID=130882

voor de vraagprijs van EUR 17.900, en dat binnen 5 dagen nadat ik hem te koop zette, ik heb inmiddels al 4 serieuze reacties, maar verkocht aan degene die hem het eerst kwam bekijken. Ik was ook niet bereid een dubbeltje te zakken, doet mij erg veel pijn deze de deur uit, maar ja, kan niet een touring en Z3 tegelijkertijd permitteren. Een z4tje over een jaartje of 5 behoort wel weer tot de mogelijkheden.

Ivo, wil jij mij een plezier doen en er een gecombineerde club van maken ? Even statuten aanpassen zodat ik straks ook mee mag rijden met mijn 5 touring !!

groetjes

Link naar reactie

Ik kan ook nog legaal met jullie mee, mijn beste vriend heeft een #9 1.9, daardoor ben ik aan de ZZZ verslingerd geraakt, dus die kan ik altijd wel even lenen voor een dagje.

Donderdag mag je mij bij de overdracht condoleren Chris XL, het valt mij zeer zeer zwaar hem weg te moeten doen, daar wij ook net een nieuwe woning hebben met een hoge hypotheek en ik absoluut geen zin heb om op de kleintjes te gaan letten om alles (touring, Z3 en een peugeot voor het woonwerk) tegelijkertijd te hebben, helaas.

Maar ik blijf frequent meelezen....

was 19.900 niet beter geweest dan 17.900 ???

Felix

Link naar reactie
Ik kan ook nog legaal met jullie mee, mijn beste vriend heeft een #9 1.9, daardoor ben ik aan de ZZZ verslingerd geraakt, dus die kan ik altijd wel even lenen voor een dagje.

Donderdag mag je mij bij de overdracht condoleren Chris XL, het valt mij zeer zeer zwaar hem weg te moeten doen, daar wij ook net een nieuwe woning hebben met een hoge hypotheek en ik absoluut geen zin heb om op de kleintjes te gaan letten om alles (touring, Z3 en een peugeot voor het woonwerk) tegelijkertijd te hebben, helaas.

Maar ik blijf frequent meelezen....

was 19.900 niet beter geweest dan 17.900 ???

Felix

Felix, rond de 18 zijn toch een beetje de prijzen voor een 2.8 met niet te veel km!

Voor rond de 20 had ie denk ik nog wel ff gestaan. ;)

Veel plezier met de touring die 530d wil ook behoorlijk vooruit, heb je al de 204pk versie ;)

Link naar reactie

Heren / dames,

vanmiddag na de anwb keuring mijn Z3 overgeschreven. Helaas z3 af, maar wellicht over een paar jaartjes een Z4. A.s. zaterdag naar duitsland een 5 touring bekijken waarop ik een scherp bod heb uitgebracht dat geaccepteerd is. Dus wellicht rijd ik een volgende ronde mee met de picknickboxen achterin.

So long ! (zal het vast niet kunnen laten dit forum wekelijks te blijven monitoren, zal alleen even mijn nicjname dienen aan te passen........)

Keuringsmeester ANWB zei na afloop dat hij zelden zo'n Z3 in deze conditie was tegengekomen (zeer positief), dus alle voorzichtigheid van de afgelop-en jaren + zeer zorgvuldige keuze bij een Niederlassung BMW vestiging hebben de vruchten afgeworpen....maar ja, moest wel met trein en bus door de regen naar huis vandaag, ff afkicken.

Felix

PS heb de koper geattendeerd op dit forum, dus wellicht rijdt hij nog eens met jullie mee.

Link naar reactie
Ivo, wil jij mij een plezier doen en er een gecombineerde club van maken ? Even statuten aanpassen zodat ik straks ook mee mag rijden met mijn 5 touring !!

^_^ Felix,

Zo'n 5 touring is altijd handig als forum jury wagen, of onderdelen-in-duitsland-koerier wagen ;)

Je bent welkom op de volgende meeting wat mij betreft, voor oude tijds rijstewijn zeg maar

Link naar reactie

Ja, doet toch een beetje pijn als een medeliefhebber z'n auto verkoopt. Ik hoop idd dat je terug blijft komen. Je nickname uiteraard hetzelfde (voor de continuiteit) maar je titel misschien veranderen in "De man met de Touring"

Dat je BMW blijft rijden (en nog een mooie ook) verzacht de pijn. Als ik ooit van de Z af moet zal het ook een BMW blijven denk ik (tenzij ik ineens een geldboom vind en een Porsche koop ;) )

Link naar reactie
Ik denk dat je zonder hardtop ook die prijs had gevangen,en dan de ht los verkopen;er worden '98ers verkocht voor €22500 maar dan moet je geduld hebben denk ik.

Voor dit geld koop je een hele auto hoor :huh:

En een jaar geleden heb ik voor onze 2.8 uit `99 incl. HT €23.500 betaald, vond ik al een beetje aan de dure kant, maar ja. :D

Link naar reactie
Ja, doet toch een beetje pijn als een medeliefhebber z'n auto verkoopt. Ik hoop idd dat je terug blijft komen. Je nickname uiteraard hetzelfde (voor de continuiteit) maar je titel misschien veranderen in "De man met de Touring"

Dat je BMW blijft rijden (en nog een mooie ook) verzacht de pijn. Als ik ooit van de Z af moet zal het ook een BMW blijven denk ik (tenzij ik ineens een geldboom vind en een Porsche koop :lol: )

Ivo,

aan jou het verzoek mijn subname van

de man met de oven

te veranderen in

de man met de 5 Touring

Link naar reactie

heb wel meteen een 5 touring MET witte pinkers rondom en Xenon uit 2002

hoef ik mijn oven voor de pinkers niet te gebruiken en ook niet op de komende klusdag de Xenon in te bouwen. Daar die bij mij standaard is en niveauregeling heeft zal ik er vast volgend jaar na 1-1-2006 mee blijven mogen rijden

CU

Link naar reactie
heb wel meteen een 5 touring MET witte pinkers rondom en Xenon uit 2002

hoef ik mijn oven voor de pinkers niet te gebruiken en ook niet op de komende klusdag de Xenon in te bouwen. Daar die bij mij standaard is en niveauregeling heeft zal ik er vast volgend jaar na 1-1-2006 mee blijven mogen rijden

CU

OK, Felix! CU. :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.