Ga naar inhoud

Daihatsu 2 zitter voor Ivo


The Shrike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...

Ik vind 'm leuker dan een 206CC-en met dat soort vrouwenautootjes moet je 'm vergelijken-want het aanbod van roadsters[tjes] is al zo klein dus alles wat de saaie,middle of the road vormgeving doorbreekt is welkom wat mij betreft,maar persoonlijk zie ik me er niet in rijden.

Link naar reactie

Die vrouwen kiezen zelf waar ze in willen rijden toch? Als dat dan een 206 cc wordt vind ze die blijkbaar mooi, lijkt me. Je kan ook voor de nieuwe MX5 kiezen, vind ik persoonlijk veel mooier.

Nog steeds niet veel vermogen alleen. En nou niet zeggen dat vrouwen dat niet belangrijk vinden. Ze WETEN alleen nog niet dat ze het belangrijk vinden. Mijn vriendin klaagt nu over elke auto waar ze in rijdt dat ie niet vooruit te branden is. En dat alleen omdat ze een paar keerin die van mij heeft gezeten. ^_^

mazda-mx5-03-800.jpg

Link naar reactie

Een MX5 is wel een stuk duurder dan een Copen/206cc/streetka maar inderdaad erg geslaagd dat nwe model;alleen doodzonde dat Mazda niet een 6cyl. monteert[en dat kunnen ze,denk aan die reclame met die 6 kaboutertjes].

Nu komt er wel een versie met 166pk maar die zal wel rond de 40mille gaan kosten en ik vind het jammer dat het dashboard rechts vanaf het instrumentencluster letterlijk een plank is waar de Z3 van die prachtige symetrische welvingen heeft.

En vergeleken met de onnavolgbare Z3 is de neus wederom te kort en de kont te lang.

Het is jammer dat de Miata/MX5 de credits krijgt voor de roadster-revival want als de Z1 wat goedkoper was geweest had BMW met de eer gestreken.

Maar hij is leuk,de nwe MX5.

Link naar reactie
Het is jammer dat de Miata/MX5 de credits krijgt voor de roadster-revival want als de Z1 wat goedkoper was geweest had BMW met de eer gestreken.

M.i. sla je hier de plank volledig mis. De Z1 is gewoon een te uitgesproken model geweest om het grote publiek aan te trekken. Een model dat zijn tijd veel te ver vooruit liep. De MX5 heeft wel de wat meer gematigde vormen die voor de massa aanspraken. De Z3 is als een soort antwoord op het succes van de MX5 gekomen, heeft het echter nooit helemaal ingehaald. Prijs en motoren zorgden er gewoon voor dat de Z3 in een heel andere klasse terecht kwam. (gelukkig wel)

Correct me if I am wrong Pierre, de Z1 is niet meer dan de uit de hand gelopen studie model geweest. Nu geniet deze auto een populariteit die hoger licht dan ten tijde van bouw.

[en dat kunnen ze,denk aan die reclame met die 6 kaboutertjes].

??? vertel???

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.