Ga naar inhoud

KL#@$ Bromfietsers


Andre

Aanbevolen berichten

En ja hoor gisterenavond belt mijn vriendin me op en verteld heel voorzichtig dat er een of andere lul met een bromfiets net voor haar de weg op schiet en dat ze moet uitwijken.

Op zich geen probleem, maar er zat een vluchtheuvel naast haar.

Dat waren dan 2x nieuwe velg en 2x nieuwe michelin, dader onbekend.

Mijn advies aan mijn vriendin : wijk alsjeblieft niet uit en rijd hem voor z'n ..... dan hebben we in ieder geval zijn naam en adres.........

André :mellow::blink: ;) :lmao: :lol:

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ZondeZondeZonde, weet ze niet meer hoe de brommer eruit zag, steek je z`n banden lek :mellow:

Banden lek ik trek zijn kop eraf.

Helaas het was in Den Haag dus onbekend.

Misschien waarborgfonds, ik heb het al gemeld bij de verzekering nu nog aangifte wie weet ander schadepost van bijna 1000 euro tjah kan wel wat leukers verzinnen met die 1000.

André

Link naar reactie

Da's toch ook niet normaal! :mellow:

Het zijn allemaal eikels. Laatst ookalweer 2 van die kutjochies op een scooter. Meisje bij het stoplicht lastigvallen en niet zien dat het groen is. Als je dan toetert krijg je een grote bek en dat ze je inelkaar willen rammen. Ik reageer dan maar niet omdat ik bang ben dat ze m'n auto beschadigen.

Ik vind het echt megakut voor je nieuwe velgen :blink: Volgende keer idd overheen rijden....

Link naar reactie

Net bij de dealer geweest, binnenkort een afspraak maken om de schade te laten taxeren voor de verzekering,ik wil zeker weten dat er onder de auto niets aan de hand is, ze gaan het proberen via het waarborgfonds.

En ja, anders maar inruilen die zooi voor nieuwe 19" inch. Wheelsonline had een aanbieding wie weet.

Gelijk nieuwe binnenbekleding voor de motorkap besteld en nieuwe chrome ringen voor het interieur, DJ de andere zijn voor jou als het past en je het mooi vindt.

Gelukkig afgelopen tijd nogal aantal financiele meevallers achter elkaar, maar ja het blijft zonde.

Link naar reactie

Goed nieuws:

GOUDA - Als het aan minister Peijs (Verkeer) ligt, raken jonge snelheidsduivels die op hun bromscooters rondcrossen al bij de eerste de beste verkeersovertreding hun rijbewijs kwijt. De bewindsvrouw waarschuwde daar donderdag voor, na de uitreiking van het eerste kenteken voor bromfietsen aan actrice en tv-presentatrice Froukje de Both.

Link naar reactie
Wat heb je die bromrijder moeten betalen, nu ik hoor dat je mooie 19 inches gaat kopen komt dat wel erg goed uit :schater:

Sorry wel erg grove humor ;)

Wat voor iets heb je op het oog ;) B)

Haha nee hij is wel goed hoor...

Maar ze blijven eronder, de velgen vallen mee ik heb ze laten testen ed ze zijn niet krom en het is te repareren, ik blijf tot de winter mee rijden en als de wintervelgen eronder zitten dan laat ik ze repareren.

1 band is alleen de velgrandbescherming gescheurd op zo'n 7 cm maar dat valt practisch niet op.

De andere band (altijd de duurste) is een hap uit en zie je al ligt het canvas, dus die ga ik vervangen, wheels online heeft een goeie prijs gemaakt voor deze band geloof ik.

Incl. btw en montage voor een Michelin pilot sport (oud model) 237 euro 255-35-18

Maar goed het is uiteraard altijd rot als je nieuwe wielen hebt en er zit na een aantal weken al schade op, en je kunt er niks aan doen.

Per slot van rekening ben je een liefhebber en moet alles spik en span zijn.

André

Link naar reactie
Gelukje dat de velg niet krom is, het doet wel altijd pijn zo'n eerste beschadiging op je nieuwe velg!! :huh:

Wees blij dat je nog iemand anders de schuld ervan kan geven!!! :m:

Ja dat is inderdaad zo.

De kwaliteit is goed, ze zijn niet krom en ze hebben toch een behoorlijke klap gemaakt dus toch nog goeie lwaliteit voor je geld.

André

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.