Ga naar inhoud

Raampjes open, of raampjes dicht?


sledgehammer

Aanbevolen berichten

Om maar nog voor wat vertier te zorgen in deze nacht, de vraag: "raampjes open, of raampjes dicht?

Ikzelf rijd eigenlijk altijd met de ramen dicht wanneer het cabrioweer is. Op de meeting heb ik echter gemerkt dat veel mensen er voor kiezen de ramen op te laten. Is mij veel te winderig, zelfs op lage snelheden. Jullie niet? :mellow: (dus als de kap omlaag is)

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hangt een beetje van de snelheid af en waar ik rijd. Snelweg= raampjes omhoog (teveel wind en herrie) Alle andere wegen=raampjes naar beneden

Ik ook.

Maar ik heb ook een tussenweg die ik het meest hanteer:

bestuurdersraampje open, bijrijdersraampje dicht. Zowel alleen, als met z'n 2-en in de auto.

Dan vind ik de wind het lekkerst. Met beide raampjes open waait het te hard als je hard rijdt en het is in Amsterdam niet aan te raden. (pikken ze iets van je stoel)

Maar de belangrijkste reden is: als ik het bestuurdersraampje open heb, kan ik lekker met m'n elleboog naar buiten leunen, en de wind komt lekker op m'n bovenlichaam en minder op m'n hoofd. Als je het raampje dicht doet komt de wind alleen maar, en extra hard op m'n kale kop. En dat is wat vervelend.... :mellow:

Link naar reactie
Als je het raampje dicht doet komt de wind alleen maar, en extra hard op m'n kale kop. En dat is wat vervelend.... :mellow:

:lol: Je kan altijd natuurlijk de HT er op zetten :schater::schater:

Als je niet oppast kom ik 'm ff op jou zetten! ;) :blink: Je bent weer terug geloof ik he Chris? :lmao:

that's not done! Armen binnenboord

Binnekort ga ik ook met m'n benen buitenboord, puur en alleen om te pesten! :lol:

Link naar reactie

tot 80km/u alles open,daarboven windschot en ramen omhoog;zelfs 140/150km/u is dan goed te doen open op de snelweg.

en mijn stoel staat altijd in de laagste stand[naar mijn smaak nog te hoog] en dan is een elleboog op de deurrand erg oncomfortabel;je moet je arm dan schuin omhoog leggen:das meer iets voor sjonnie van de mantaclub.

Link naar reactie
tot 80km/u alles open,daarboven windschot en ramen omhoog;zelfs 140/150km/u is dan goed te doen open op de snelweg.

en mijn stoel staat altijd in de laagste stand[naar mijn smaak nog te hoog] en dan is een elleboog op de deurrand erg oncomfortabel;je moet je arm dan schuin omhoog leggen:das meer iets voor sjonnie van de mantaclub.

Ja daarom loopt er een rode streep binnen op de garagemuur ^_^

Link naar reactie
Ik geloof niet dat ik bang hoef te zijn dat mensen mij voor sjonnie, en mijn auto vorr Manta aanzien. Dus ik denk dat ik gerust met m'n arm buitenboord mag rijden als ik dat wil B)

Je hebt een weliswaar kaal, maar beschaafd koppie, DJ. Niemand zal je voor een sjonnie aanzien. Wat dat betreft, ik doel op een heel ander type autorijder en die zullen we hier allemaal wel bedoelen. Rij jij maar met je arm buitenboord zoveel als je wilt. Van mij mag het. <_<

NB Michiel heeft een groene ZZZ met creme interieur. Vind ik ook goed. :)

Link naar reactie

DJ,ik bedoelde het absoluut niet persoonlijk;in een zzz oogt dat heel anders dan in een manta!

Jullie kennen de mop:''waaraan herken je een opelmantarijder?:aan de vliegjes op z'n elleboog''/hoe krijg je de dorpsdisco snel leeg?:door om te roepen:sjonnie,je manta staat in brand/hoe verdubbel je in een minuut de waarde van een manta?:door de tank vol te gooien

Voor alle duidelijkheid:dit zijn onschuldige mopjes en niet bedoelt om iemand te beledigen;ik hoor graag meer van dit soort mopjes;over BMWrijders schijnen in engeland ook dit soort mopjes de ronde te doen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.