Ga naar inhoud

Cooling fins chrom-design


Gast Gast_Hugo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hoi Hugo,

Zeker weet ik het niet, maar volgens mij is de pasvorm van die opzet stukjes niet echt goed, zie thread:

Thread Chroom

Ik heb de originele bij een (duitse) BMW dealer besteld, code: 51138412949 en 51138412950. Prijs zo'n € 40,- ex btw.

Deze zijn dan niet helemaal chroom, alleen aan de voorkant.

Link naar reactie

Heb eerst van die chroom dingen bij ebay besteld, moet je zelf knippen, krijg je niet echt mooi aan het passen. Schijnen wel exact op maat te krijgen te zijn van in pro geloof ik, vond het echter te. Kwestie van smaak.

Die van de nieuwe modellen met alleen chroom aan de voorzijde vind ik mooier :rolleyes:

Link naar reactie
Gast Gast_Hugo
Hoi Hugo,

Zeker weet ik het niet, maar volgens mij is de pasvorm van die opzet stukjes niet echt goed, zie thread:

Thread Chroom

Ik heb de originele bij een (duitse) BMW dealer besteld, code: 51138412949 en 51138412950. Prijs zo'n € 40,- ex btw.

Deze zijn dan niet helemaal chroom, alleen aan de voorkant.

Hallo,

Je noemt twee bestelcodes, welke is voor de chromen opzetstukjes van de radiator?

Kun je deze opzetstukjes makkelijk zelf plaatsen, of moet de dealer dat doen.

En als laatste nog een vraag, kun je ze op internet ergens zien, zodat ik een beetje een idee krijg hoe ze eruit zien.

Link naar reactie

x114-3.jpg

Hier het imititieverhaal van chromdesign, chromen spijltjes die je zo over de originele spijlen heenschuift. Kosten ca 50 euro excl. verzendkosten.

De door Arno genoemde bestelnr. betreffen de linker en rechter originele grill met alleen de voorkant van de spijlen in chroom, hier vervang je dus de beide originele grilletjes.

Link naar reactie
Gast Gast_Hugo
x114-3.jpg

Hier het imititieverhaal van chromdesign, chromen spijltjes die je zo over de originele spijlen heenschuift. Kosten ca 50 euro excl. verzendkosten.

De door Arno genoemde bestelnr. betreffen de linker en rechter originele grill met alleen de voorkant van de spijlen in chroom, hier vervang je dus de beide originele grilletjes.

Maar als ik het goed begrijp moet je deze op maat knippen, en wordt dat nooit zo mooi??

Het is dan misschien verstandiger om de originele grill (met alleen een chromen voorkantje) erin te plaatsen. :blush:

Link naar reactie

Als de originele spullen goedkoper of net zo duur zijn en je kunt ze gewoon bij elke dealer bestellen en ze zijn mooier ....

is de keuze dan nog zo moeilijk :blush:

:lol: B)

Link naar reactie
x114-3.jpg

Hier het imititieverhaal van chromdesign, chromen spijltjes die je zo over de originele spijlen heenschuift. Kosten ca 50 euro excl. verzendkosten.

De door Arno genoemde bestelnr. betreffen de linker en rechter originele grill met alleen de voorkant van de spijlen in chroom, hier vervang je dus de beide originele grilletjes.

Maar als ik het goed begrijp moet je deze op maat knippen, en wordt dat nooit zo mooi??

Het is dan misschien verstandiger om de originele grill (met alleen een chromen voorkantje) erin te plaatsen. :blush:

Deze hoef je niet op maat te knippen maar passen precies erover heen, er zijn er bij ebay te krijgen voor 10 euro of zo die je zelf op maat moet knippen.

Het verschil tussen die van de foto en de originele is dat die van de foto helemaal chroom zijn (vind ik persoonlijk té) en bij de originele alleen de voorkant van de spijltjes!!

Veel suc6 bij je keuze!!

Pierre

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.