Ga naar inhoud

Domstrebe, op verzoek van Huub


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

:muur: Dat ziet er héél fraai uit, Sledge, als nieuw. Nu begrijp ik wat je bedoelt. ;)

Om door een ringetje te halen. Als ik dit zie schaam ik me diep... :D

Ik neem aan dat dit de jouwe is, toch?

Link naar reactie
Toch goed werk, Rob! En des te aantrekkelijker om de boel nu ook onder de motorkap te gaan poetsen.

Michiel, die weer een reden heeft gevonden om originalo te blijven :D .

Je kent dat liedje wel, Michiel, met deze tekst: "Hoe ver moet je gaan?".

Jenny Arean en Frans Halsema, meen ik.

Ik ga ver, voor jouw doen. Jij denkt "Wat moet die ouwe met al die onzin". Of zoiets. Toch? :muur:

Link naar reactie

Ach, wat ik allemaal denk............. Las ik niet ooit in een interview met Jenny Arean dat ze niet zo'n "poetser" was, maar meer een "ruimer" :schater::schater: .

Kortom, ik poets de plaat en ben 2 weken naar Spanje: 30 graden en geen wolkje aan de lucht.

Michiel :D

Overigens: verlagen en verbreden snap ik wel, maar ik ben altijd weer blij als ik over een drempel kan rijden in plaats van tillen. Ook blingbling kan ik wel volgen, maar is me teveel gepoets. Een beetje extra geluid heb ik en motorisch tunen zou ik echt goed begrijpen, maar ik ben tevreden zo. M.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Welkom thuis, Michiel!

Dank je, Rob. Spookte al enkele dagen weer hier rond. Was niet helemaal conform planning, maar noodzakelijk. Komende tijd veel buitenshuis en slechts sporadisch "onder ons". Binnenkort hopelijk weer vol van de partij.

Michiel.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.